«پس از آن که رفتی» اثر کارول میسون
«پس از آن که رفتی» اثر کارول میسون
منتشر شده در ۱۴۰۰/۵/۹

«پس از آن که رفتی» اثر کارول میسون که از جمله کتاب‎های پرفروش آمازون است، مانند سایر آثار میسون نگاهی زنانه دارد و داستان زندگی زنان را روایت می‎کند. این کتاب ماجرای آشنایی و سپس دوستی و عمیق دو زن است که باعث می‌شود داستان زندگی‌شان را برای هم بازگو کنند. در این میان متوجه می‌شود که آن چه از عشق، غم و فقدان تجربه کرده‌اند شبیه به هم بوده و همدلی آن‌ها باعث می‌شود بتوانند در برابر اندوه‌هایشان صبوری کنند. 
کتاب «پس از آن که رفتی» را فاطمه باغستانی ترجمه و نشر کتاب کوله پشتی چاپ و منتشر کرده است. این اثر از ویترین آنلاین نبض هنر قابل خریداری است. 
داستان «پس از آن که رفتی» از روزی آغاز می‌شود که آلیس با دیدن یادداشتی عجیب از همسرش جاستین، متوجه می‌شود که او آلیس را بدون هیچ توضیحی ترک کرده است. پذیرش و کنار آمدن با این درد برای  او دشوار است چرا که او این اتفاق را در صبح یکی از روزهای ماه عسل خود تجربه کرده است، در حالی که از نظر او همه چیز داشت به خوبی پیش می‌رفت. در همان روزهای آشفته که آلیس احوال مناسبی نداشت، با زنی میانسال به نام اویلین آشنا شد و کم کم دوستی عمیقی بین آن‌ها شکل گرفت،‌ تا آن‌جا که هرکدام گذشته خود را برای دیگری تعریف کردند و متوجه شدند چقدر به هم شبیه هستند. 
بخشی از متن این داستان را باهم می‌خوانیم:

ادی هر صبح کمی پس از ساعت 9 نزد اولین می‌آمد؛ دعایش مستجاب شده بود و هر روز باران می‌بارید. اولین رنگ سبز خاکستری برای آشپزخانه و رنگ کرم را برای بقیه دیوارها انتخاب کرد. ادی جزئیات را خودش انجام می‌داد، بعد هم اویلین از غلتک استفاده می‌کرد و تا جایی را که دستش می‌رسید، با آن رنگ می‌زد. گاهی دست ادی روی کمر اویلین می‌نشست و پیشرفت او را تحسین می‌کرد و اویلین احساس می‌کرد این اولین باری است که ادی او را در طول این بیست سال لمس کرده است.
آن‌ها درباره کودکی‌ها و دوران نه چندان خوشایند مدرسه صحبت می‌کردند و ادی درباره رویای بازی در تیم ملی فوتبال حرف می‌زد؛ رویایی که وقتی پدرش کارش را از دست داد، به باد رفت. «وقتی نتونی شهریه‌ات رو بپردازی، رویاهات دیگه مفهومی ندارن. مجبور شدم به عنوان خدمه کشتیرانی مشغول به کار بشم اما این صنعت خیلی زود به ورشکستگی رسید و این بار به سراغ باغبونی رفتم.»

لینک خرید کتاب: پس از آن که رفتی

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین