«و عشق ما را برگزید» اثر بهاره بدرخانی
«و عشق ما را برگزید» اثر بهاره بدرخانی
منتشر شده در ۱۴۰۰/۳/۴

روبرو شدن با خلاهای درونی یکی از چالش‌برانگیزترین تجربیات انسان در طول زندگی است. داستان «و عشق ما را برگزید» از خلاهای درونی و نحوه‌ی مواجه شدن با آن‌ها می‌گوید. این کتاب به قلم بهاره بدرخانی و به همت نشر ایجاز چاپ و منتشر شده است. برای تهیه این کتاب می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه کنید.

بهاره بدرخانی مادری از دیار شمس شیدای تبریز است که در 14 سالگی در یک مسابقه نویسندگی شرکت کرد و هیچ امتیازی دریافت نکرد. او پس از این تجربه نوشتن را کنار گذاشت. در 18 سالگی مجددا به نوشتن روی آورد اما یکی از بستگان به او گفت «نوشته‌های هر کسی برای خودش زیباست و این نشانه‌ی نویسنده بودن نیست». این کلام سراسر یأس و تاریکی، تمام وجود او را فراگرفت! و این گونه بود که او مجددا نوشتن را کنار گذاشت.
در 26 سالگی پس از سال‌ها فاصله از کتاب و نوشتن، خواندن کتاب «هنر خوب زیستن» اثر رولف دوبلی تغییری در زندگی او به وجود آورد. جمله‌ای در این کتاب بود که شور و اشتیاقی وصف ناپذیر دروی به پا کرد: «زندگی حقیقی ما زمانی آغاز می شود که قدم در راه آرزوهای محال می گذاریم...». همچنین مطالعه کتاب «ملت عشق» اثر نویسنده توانا الیف شافاک موجب اشتیاق او به شمس شیدای تبریز و مولانای جان گردید و درهای جدیدی به روی او گشود.
از آن پس او سه سال به فرا گرفتن هنر نویسندگی تحت نظر صفحه‌ی اینستاگرام دلگشا پرداخت و هم اکنون اولین کتاب داستان خود با نام «و عشق ما را برگزید» را به چاپ رسانده است.  بخشی این کتاب را باهم می‌خوانیم:

«از کودکی در حسرت به دست آوردن هر چیزی بودم شور و شوقی داشتم، اما به محض این که به دستش می‌آوردم برایم عادی می‌شد و در عجب بودم که چرا درونم آرام نمی‌گیرد... هرچه بزرگتر شدم نیازهایم بیشتر شد و خلا درونیم بزرگتر!
این خلا درون،‌ معمای بزرگ زندگی من شد و من مصمم شدم بر این که معماهای درونم را کشف کنم...»

لینک خرید کتاب: و عشق ما را برگزید

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین