«شب پر ستاره» اثر مایکل برد
«شب پر ستاره» اثر مایکل برد
منتشر شده در ۱۴۰۱/۸/۱

کتاب «شب پر ستاره» اثر مایکل برد، نویسنده و مورخ هنر است که در آن داستان‌هایی از تاریخ هنر را به زبان ساده بیان کرده است. این اثر که کتابی مصور است، خواننده را به چهار هزار سال پیش برده و به تماشای غارنگاره‌های پیش از تاریخ دعوت می‌کند. در این سفر هیجان‌انگیز علاوه بر مشاهده‌ی آثار هنرمندان، روایت‌هایی شگفت‌انگیز از زندگی پدیدآورندگان آن آثار هنری نیز می‌خوانیم.

این کتاب آثار هنری و داستان‌هایی از زندگی هنرمندان پیش از تاریخ تا معاصر را در بر می‌گیرد و به همین سبب اهمیت تاریخی ویژه‌ای در میان سایر کتب تاریخ هنر پیدا کرده است. همچنین نویسنده‌ی این کتاب، مایکل برد، پیش‌تر علاوه بر انتشار آثاری در زمینه تاریخ هنر، موفقیت خود را در نوشتن داستان‌هایی برای کودکان و نوجوانان به اثبات رسانده است. به همین سبب او توانسته کتاب تاریخی خود را با زبانی ساده و شیوا به نگارش در آورد، طوری که مخاطب آن می‌توانند افراد علاقمند به هنر در هر رده‌ی سنی باشند. 

در آفرینش این اثر کیت ریوانز نیز همکاری داشته است. او گرافیست و تصویرساز انگلیسی است که با نشریه‌های معتبر همکاری می‌کند و آثار او علاوه بر انگلستان، در کشورهای دیگر نیز به نمایش گذاشته شده‌اند. او در این اثر تلاش کرده تصاویر آثار هنری را با کیفیت قابل قبولی به خوانندگان ارائه دهد. 

«شب پر ستاره» نامی‌ست برگرفته از نقاشی معروف وینسنت ون‌گوک، نقاش مشهور هلندی که برای این کتاب در نظر گرفته شده است. این کتاب را نرگس انتخابی ترجمه و نشر نی آن را چاپ و منتشر کرده است. برای تهیه این اثر می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه کنید. 

لینک خرید کتاب: شب پر ستاره

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین