«داستانی که هیچکس دوست نداشت» اثر کریستین بوبن
«داستانی که هیچکس دوست نداشت» اثر کریستین بوبن
منتشر شده در ۱۳۹۹/۷/۱۹

«کریستین بوبن» نویسنده فرانسوی، تاکنون بیش از 60 اثر تالیف نموده و یکی از نویسندگان پرطرفدار در میان کتاب‌خوانان ایرانی است. از آثار او که به زبان فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به «دیوانه‌بازی»، «دیوانه‌وار»، «بیهوده»، «بانوی سپید»، «ستایش هیچ» و... اشاره نمود. 
آثار بوبن همچون تکه‌های پازلی هستند که هریک بخشی از فراز و نشیب‌های زندگی او و تجربیاتش را مشخص می‌کنند؛ با کنار هم قرار دادن این آثار می‌توان تصویری روشن و واضح از زندگی او مشاهده کرد. آثاری که سادگی‌های کودکانه و عاشقانه، به‌واسطه‌ی کلامی سرشار از اندیشه و بسیار عمیق، بیان می‌شوند تا خواننده‌ی اندیشمند را در لایه‌هایی عمیق به فکر فرو ببرند.
«داستانی که هیچ‌کس دوست نداشت» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است. از این داستان‌ها می‌توان «حضرت دوست»، «زنده‌تر از زندگی» و «نامه‌ای به نور» را نام برد که در کنار یکدیگر، به‌واسطه قلم فلسفی و پرمغز بوبن، لحظاتی ناب را برای خواننده خلق می‌کنند. 
بوبن از جمله نویسندگانی است که خواننده در حین تجربه‌ی نوشته‌ی شعرگونه و لطیف او، نمی‌تواند به سادگی از جملات و کلمات او بگذرد... 
تجربه‌ی این اثر زیبا را به دوستداران قلم بوبن پیشنهاد می‌کنیم. این اثر به همت نشر «جمهوری» و با ترجمه‌ی«سید حبیب گوهری راد» در 288 صفحه روانه‌ی بازار شده است. برای تهیه این کتاب می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه نمایید. 

با هم بریده‌ای از نوشته‌های زیبای بوبن را می‌خوانیم:

«دوستت دارم...
این رمزگونه‌ترین کلامی است که شایسته تعبیر تو در طول قرن‌هاست؛ کلامی که وقتی به درستی بیان می‌شود، تمام هدف و لطافتش را هدیه می‌کند. کلامی که وقتی به درستی بیان می‌شود، در سکوت، در راز مرگ تازه رخ داده تو، در کلمه آخر، حرف «م» شنیده نمی‌شود، بلکه بال می‌گشاید و به پرواز درمی‌آید.
دوستت دارم... این جمله‌ای است که هرگز آن را به زمان گذشته نخواهم نوشت...»

لینک خرید کتاب: داستانی که هیچکس دوست نداشت

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین