تمام جهان در من است
تمام جهان در من است
منتشر شده در ۱۳۹۹/۴/۱۵

«سید ایمان سرورپور» برای کسانی که اهل کتاب یا آثاری در زمینه موفقیت و خودشناسی هستند، بسیار شناخته‌شده‌ است؛ جوانی که پس از به‌دست آوردن یکی از بهترین رتبه‌های کنکور، دغدغه‌ی اصلی‌اش در زندگی، هموار کردن راه جوانان در مسیر موفقیت و رسیدن به هدف‌شان شد. او از سنین جوانی مشاوره و برگزاری کلاس‌ها و همایش‌های انگیزشی را آغاز کرد و در همان سنین توانست به عنوان جوان‌ترین معلم یونیسف انتخاب شود.
او علاوه‌بر این فعالیت‌ها، دستی در سرودن شعر نیز دارد که از آثار منتشر شده از او در این زمینه می‌توان به مجموعه شعر «نشاید شعر» اشاره کرد. 
«تمام جهان در من است» اثری متفاوت از سایر کتب روانشناسی و انگیزشی است؛ چرا که شما در این اثر با یک زندگی واقعی مواجه هستید؛ فارغ از هرگونه شعار و انگیزه‌ای که صرفا توسط کلمات ساخته شده باشد...
سرورپور در این اثر، زندگی و مسیر موفقیت انسان را به سفری تشبیه می‌کند که این سفر از سوی خود انسان تعیین می‌شود؛ سفری که آغاز و مقصودی جز خود انسان ندارد و این خود هرشخص است که در میان سرما و تاریکی روزگار، باید بدرخشد و الماسی صیقلی از دل مشکلات بیرون بکشد؛ بدون هیچ دست حمایت‌گر و بدون هیچ تکیه‌گاهی؛ چرا که خود او محکم‌ترین تکیه‌گاه برای خویش است. 
اگر تمایل دارید کتابی متفاوت بخوانید تا نگاهی متفاوت نسبت به خود و زندگی خود داشته باشید، این اثر منحصربه‌فرد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب از جمله آثاری است که می‌تواند زندگی هر شخصی را به دو مرحله قبل و بعد از خواندن این اثر مجزا کند.
این اثر به همت نشر «ایجاز» به چاپ رسیده و هم اکنون در ویترین آنلاین نبض هنر در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. 

بخشی از مقدمه زیبای این اثر را باهم مرور می‌کنیم:
هرکدام از ما روزی، در لحظه‌ای و بر سر یک دوراهی بین انجام کار دشوار و یا رها کردن رویاها، تنها به اندازه‌ی یک لحظه فرصت آن را داریم که زندگی‌مان را متحول سازیم. شاید امروز یکی از همین فرصت‌هاست. فارغ از تمام شرایطی که اکنون در زندگی‌ات با آنها روبرو هستی، می‌توانی بزرگترین انتخاب زندگی‌ات را رقم بزنی.
زندگی به من آموخت، با تکیه بر توان خود و تلاش مستمر هر محالی شدنی می‌شود، پس به من اعتماد کن و قدم در این راه بگذار، راهی که اکنون کمی هموارتر است. 
با من در این مسیر همسفر باش؛ مسیری که در آن:
تو خود مسافری، سفر از توست و مقصد خود تویی...

 

لینک خرید کتاب: تمام جهان در من است

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین