«احتمال عشق در نگاه اول» اثر جنیفر ای اسمیت
«احتمال عشق در نگاه اول» اثر جنیفر ای اسمیت
منتشر شده در ۱۴۰۰/۴/۱۳

«احتمال عشق در نگاه اول» به گفته‌ی نویسنده، كتابی است درباره‌ی عشق، سرنوشت و اميد. كتابي درباره‌ی دوری و بخشش. همچنين، کتابی درباره‌ی پیامدهای هر عمل؛ اينكه چطور يك اتفاق كوچك - از دست دادن پرواز، بابت ٤دقيقه تأخير - می‌تواند زندگی شما را متحول كند. این کتاب را جنیفر ای. اسمیت نوشته و سمانه سیدی ترجمه کرده است. «احتمال عشق در نگاه اول» به همت نشر کتاب کوله پشتی چاپ و منتشر شده است و هم اکنون از طریق ویترین آنلاین نبض هنر در اختیار علاقمندان قرار دارد. 
این کتاب،‌ داستان زندگی هدلی دختر نوجوانی است که پدر و مادرش از یکدیگر جدا شده‌اند. او اکنون برای شرکت در مراسم ازدواج مجدد پدرش به لندن دعوت شده اما اصلا از این موضوع خوشحال نیست و اندوهی آمیخته با نفرت را تجربه می‌کند. به هر حال باید به لندن سفر کند و در مراسم پدرش شرکت کند. او نمی‌داند که این سفر زندگی او را به کلی تحت تاثیر قرار خواهد داد. او در هواپیما با فردی به نام اولیور آشنا می‌شود و این آشنایی رنگ و بویی تازه به زندگی او می‌دهد....

بخشی از این داستان را باهم می‌خوانیم: 
«بلندگو اسم مسافری را که از پرواز جا مانده است اعلام می‌کند و هدلی نمی‌تواند جلوی این فکر را که دارد ذره‌ذره وارد مغزش می‌شود بگیرد: اگر خودش سوار هواپیما نشود چه اتفاقی می‌افتد؟ اما انگار پسر که جلویش راه می‌رود ذهنش را خوانده است، چون برمی‌گردد تا مطمئن شود که او هنوز آنجاست و هدلی می‌فهمد که برای داشتن این همراه ناخوانده باید ممنون باشد.»

لینک خرید کتاب: احتمال عشق در نگاه اول

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین