«کوتاه بیا! عمرم به نیامدنت قد نمی دهد...» اثر کامران رسول‌زاده
«کوتاه بیا! عمرم به نیامدنت قد نمی دهد...» اثر کامران رسول‌زاده
منتشر شده در ۱۴۰۰/۲/۲۲

کامران رسول زاده، خواننده‌ی سبک پاپ کشور است که علاوه بر خوانندگی، در هنر نویسندگی نیز توانمند است. او تا کنون چندین کتاب شعر، ترانه و داستان به چاپ رسانده است. «کوتاه بیا! عمرم به نیامدنت قد نمی دهد...» یکی از مجموعه اشعار اوست که انتشارات مروارید آن را چاپ و منتشر کرده است. برای تهیه این اثر می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه کنید. 
کامران رسول زاده با ذوق هنری منحصر به فرد خود، درباره شعر می‌گوید: «شعر اتفاق دایما تازه ای ست که در لحظه ناشناخته ای از ذهن مخاطب، به ناگهان رخ می دهد. شاعر، از نگاه مدرنیته، خود، تنها یکی از مولفه های شعر است، نه بیشتر. یکی دیگر از مولفه های اساسی ساختار شعر، دستور زبان یا همان گرامر است. بستری که زبان در آن شکل می گیرد و به اندیشه که غایت آمال زبان است، نزدیک می شود. فرض کنید «دستور زبان» در تشخیص نقش یک واژه دچار ابهام شود، اینجاست که هولوگرامی چندوجهی از «معنا» و «معناگریزی» در ذهن مخاطب شکل می گیرد و این یکی از وجوه زیبایی ست. سایر وجوه زیبایی را پیش از این اهل سخن به قدر کفایت گفته اند. نام این گونه از شعر را شعر «هولوگرامیک» یا «چند دستوری» گذاشته ام که در کتاب حاضر نمونه هایی از آن وجود دارد.»

شعری از این مجموعه را با هم می‌خوانیم:

«گره بزن
از این گره های کور
که بخت مرا به روزهای شوم بی تقویم می بندند
من این نحسی بی تو را
کجا در کنم...؟»

لینک خرید کتاب: کوتاه بیا! عمرم به نیامدنت قد نمی دهد...

اگر به آثار این هنرمند علاقمند هستید، ما به شما مجموعه‌ی «ماهیت شب‌های بی ماه» را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه شامل کتاب‌های زیر است:

دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق
فکر کنم باران دیشب مرا شسته امروز «تو» ام
دستم را باز بگذارید می خواهم بنویسم آغوش
کوتاه بیا! عمرم به نیامدنت قد نمی‌دهد...
نیستی و دوستت دارم بی تو رفتارهام دچار تو گانگی‌اند

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین