«پسرک، موش کور، روباه و اسب» اثر چارلی مکسی
«پسرک، موش کور، روباه و اسب» اثر چارلی مکسی
منتشر شده در ۱۳۹۹/۱۲/۲۶

«پسرک، موش کور، روباه و اسب» داستانی زیبا از «چارلی مکسی»، نویسنده، کارکاتوریست و تصویگر مشهور است که سابقه بسیار طولانی در انتشارات آکسفورد را  در کارنامه کاری حرفه‌ای خود به ثبت رسانیده است.
در شناسه‌ی این کتاب اشاره شده که داستان، ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان است؛ اما مفاهیمی که او در این کتاب مضمون اصلی داستان خود قرار داده، فراتر از هر سن و سالی می‌گنجد و به نظر می‌رسد که در میان سنین بزرگسال نیز بسیار مورد توجه واقع شده است. 
مکسی در این داستان، چهار شخصیت اصلی را در نظر گرفته که کوارتت زیبا و دلنشینی را به همراه یک‌دیگر به وجود آورده‌اند. شخصیت‌هایی که از هم بسیار دورند؛ اما تکامل آنها کنار یک‌دیگر، این دوستی غیرممکن و دور از ذهن را ممکن می‌سازد. 
او در این داستان تلاش کرده تا با ادبیات و قلمی بسیار ساده و قابل درک، مفاهیمی همچون فداکاری، مهربانی، عشق ورزیدن، دوستی و دیگر ویژگی‌های یک انسان خوب را به تصویر بکشد.
زیبایی کتاب پیش رو به همراه تصاویری که توسط مکسی خلق شده‌اند، دوچندان شده است. او روایت‌های دست‌نویس خودش را با ده‌ها نقاشی آمیخته و گنجینه‌ای خلق نموده که نه تنها برای سنین پایین، بلکه برای بزرگ‌سالان نیز شایان توجه است.
گفتنی است این اثر به همت «سید وحید کریمیان» ترجمه شده و توسط نشر «میلکان» وارد بازار نشر شده است. 
اگر علاقه‌مند به داستان‌های ساده و عمیق هستید، مطالعه‌ی این اثر برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود. برای دسترسی و تهیه آسان‌تر این اثر می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه نمایید.

بریده‌ای از این کتاب را تقدیمتان می‌کنیم:
موش کور گفت: «من خیلی کوچیکم.»
پسرک گفت: «آره، ولی با بودنت تغییر بزرگی ایجاد می‌کنی.»
«دوست داری بزرگ شدی چی بشی؟»
پسرک گفت: «می‌خوام مهربون باشم.»
پسرک پرسید: «فکر می‌کنی موفقیت چیه؟»
موش کور گفت: «دوست‌داشتن.»

لینک خرید کتاب: پسرک، موش کور، روباه و اسب

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین