«هزج» اثر جلیل صفربیگی
«هزج» اثر جلیل صفربیگی
منتشر شده در ۱۳۹۹/۷/۱۹

«جلیل صفربیگی» نویسنده جوان و بسیار فعال اهل ایلام است که در سال 1353 متولد شد. او تاکنون بیش از 30 اثر چاپی در زمینه شعر، ترجمه، گردآوری و پژوهش را در کارنامه کاری خود ثبت نموده است. 
از جمله آثار موفق و پرطرفدار این نویسنده جوان می‌توان به «بی‌تنها»، «اپرای گوسفندی»، «شترها از فینیقیه شیشه آورده‌اند»، «هشت چارانه»، «جیبم پر از ردپاست» و... اشاره نمود که هریک توانسته‌اند موفقیت‌های بسیاری را برای او رقم بزنند. 
«هزج» یکی دیگر از آثار موفق صفربیگی است؛ این کتاب که شامل سروده‌های او در قالب رباعی است، با رویکردی جدید و نوآورانه در این مجموعه گنجانده شده‌اند. 
ویژگی جالب توجه و خلاقانه در «هزج» به کارگیری ترکیب‌های نو در زبان فارسی است؛ به گفته‌ی صفربیگی، او در این مجموعه تلاش کرده تا اصطلاحات و ترکیباتی نو را در این قالب زیبای شعر فارسی وارد نماید. 
این مجموعه شامل 60 رباعی است که به همت نشر تخصصی شعر «فصل پنجم» به چاپ رسیده است.مطالعه این اثر خلاقانه را به دوستداران شعر فارسی به ویژه دوستداران قالب رباعی پیشنهاد می‌کنیم. برای تهیه این اثر و همچنین سایر آثار جلیل صفربیگی می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه نمایید.

نمونه‌ای از اشعار این مجموعه را تقدیم نگاهتان می‌کنیم:

ای اصل امید! بیم‌ها را دریاب

بابای همه ! یتیم‌ها را دریاب

هر چند خدا خودش کریم است آقا

لطفی کن و یا کریم‌ها را دریاب

.

بدجور به کاه و یونجه وابسته شده

پایش به طناب زندگی بسته شده

افتاده به جیک جیک کردن حالا

گاوی که ز گاو بودنش خسته شده...

لینک خرید کتاب: هزج

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین