«مغز خود را دوباره برنامه‌ریزی کن» اثر باریش موسلو
«مغز خود را دوباره برنامه‌ریزی کن» اثر باریش موسلو
منتشر شده در ۱۳۹۹/۶/۳

مغز خود را دوباره برنامه‌ریزی کن» اثری متفاوت از نویسنده ترکیه‌ای «باریش موسلو» است. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب روانشناسی و خودشناسی ترکیه است و بسیاری از کتابخوانان اهل مباحث روانشناسی آن را دنبال میکنند.
شاید علت اصلی مورد توجه واقع شدن این کتاب، متفاوت بودن و به نوعی واقع‌گرایانه بودن محتوای آن است. در دنیای امروز کتاب‌های بسیاری در رشته روان‌شناسی هستند که فصل مشترک تمامی آن‌ها یک مبحث است: مثبت‌اندیشی! 
اما آنچه موسلو در این اثر درباره آن صحبت کرده، ورای جملات و شعارهای مثبت‌اندیشی است. 
او عقیده دارد تمامی موانعی که سر راه موفقیت انسان در مسیر زندگی‌اش قرار می‌گیرد، ترس‌های اوست. او به همراه تیم خود، برنامه‌ای را برای انسان ارائه می‌دهد و نام آن را سیستم نروفورمت می‌گذارد که به معنای شکل دادن مجدد است. او مغز را همچون سیستمی می‌پندارد که هر شخص خود می‌تواند برای آن برنامه‌ریزی کند. برنامه‌ای که با اجرای آن انسان می‌تواند به تمامی ترس‌های خود غلبه نموده و به تبع آن با ذهنی آزادتر به زندگی و اهدافش بپردازد. 
هم‌چنین او معتقد است که با برنامه‌ریزی و روش نروفورمت مشکلاتی از قبیل افسردگی، عدم تمرکز، بیش‌فعالی، پاک‌سازی خاطرات ناگوار، خجالت‌ها، اختلالات وسواسی، دردها، وابستگی‌ها و... قابل حل می‌باشند. 
مطالعه این کتاب را به تمامی کسانی که برای تغییرات بزرگ در زندگی و شیوه‌ی رفتارهایشان آماده هستند پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب بینش و دیدگاهی متفاوت از تمامی کتاب‌های موجود در این زمینه را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 
این کتاب به ترجمه نسرین سیدزوار و به همت نشر ایهام چاپ و منتشر شده و در ویترین آنلاین نبض هنر در دسترس علاقمندان است.

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین