«معجزه سپاس‌گزاری» اثر راندا برن
«معجزه سپاس‌گزاری» اثر راندا برن
منتشر شده در ۱۴۰۰/۱/۳۱

کسانی که به معجزه اعتقاد دارند،‌ می‌دانند که می‌توانند معجزات زندگی خود را پدید آورند. افرادی که به دنبال ساختن معجزه هستند، حتما از قدرت سپاس‌گزاری آگاه هستند. کتاب پرفروش «معجزه سپاس‌گزاری» از راندا برن،‌ کتابی است که کمک می‌کند در عمل سپاس‌گزار باشیم و از این طریق معجزه زندگی خود را بیافرینیم. این کتاب ۲۶ تمرین دارد ویژه دارد که در جریان آن‌ها انسان می‌آوموزد که شکرگزاری را از زبان به سطح رفتار آورد، به حکمت خدا توجه کند، با رضایت قدردان هر رویداد باشد و در نهایت به درک جمله‌ی «شکر نعمت نعمتت افرون کند» برسد. 
«معجزه سپاس‌گزاری» را سیما فرجی ترجمه کرده و انتشارات نسل نواندیش آن را چاپ و منتشر کرده است. این کتاب را می‌توانید هم‌اکنون از ویترین انلاین نبض هنر تهیه کنید.
«معجزه سپاس‌گزاری» به پرسش‌های چالش‌برانگیزی پاسخ می‌دهد: آیا خداوند به سپاس‌گزاری ما نیاز دارد؟ دلیل این همه سفارش به سپاس‌گزاربودن چیست؟ سپاس‌گزارانه‌زیستن چگونه است؟ یا فقط گفتن جمله‌ی ”خدایا، سپاس‌گزارم،“ برای سپاس‌گزاربودن کافی است؟
تمرین‌های این کتاب کمک می‌کنند تا همواره به نعمت‌های زندگی‌مان بیندیشیم و آن‌ها را قدر بدانیم. یعنی به‌ خوبی از آن‌ها استفاده کنیم. اما این تمرین‌ها آغاز راه سپاس‌گزارانه زیستن است و باید این مسیر را پس از خواندن کتاب نیز در زندگی ادامه داد.

برخی از خوانندگان این کتاب اعتقاد دارند که «معجزه سپاس‌گزاری» دید آن‌ها را نسبت به جهان پیرامون و نعمت‌هایی که داشته‌اند تغییر داده است. آن‎ها متوجه نعمت‌هایی در زندگی شدند که شاید هیچ وقت یک نعمت ندیده بودند. این نگاه جدید به آن‌ها کمک کرده حس سپاس‌گزاری را در خود نهادینه کنند و برای همه چیز در عالم سپاس‌گزار خداوند باشند. این نگاه در نهایت باعث شده شادی، ثروت، سلامتی و نعمت‌های دیگر را به زندگی جذب کنند.

بخشی از متن کتاب را باهم می‌خوانیم:
«هر موقعیت منفی که در زندگی ما وجود دارد به دلیل ناسپاسی است که ایجاد می‌شود. اگر برای هر یک از نعمت‌های زندگی‌مان از خداوند سپاسگزاری نکنیم؛ به شکلی ناخواسته آن نعمت را کم‌اهمیت و عادی می‌پنداریم. همین کم‌اهمیت و عادی پنداشتن نعمت‌ها، علت اصلی جذب کردن رویدادهای منفی به زندگی‌مان محسوب می‌شود و اتفاق افتادن معجزه‌ها را در زندگی‌مان متوقف می‌کنیم.
وقتی سپاسگزار هستید، منفی‌نگر بودن برای شما غیرممکن می‌شود. وقتی سپاسگزار هستید، عیب‌جویی کردن از دیگران و سرزنش آن‌ها برایتان غیرممکن می‌شود. وقتی سپاسگزار هستید؛ غمگین بودن یا داشتن هر گونه احساس منفی برای شما غیرممکن می‌شود.
بهترین خبری که وجود دارد این است که با سپاسگزاری، می‌توانید هر موقعیت منفی را در مدت کوتاهی تغییر دهید. موقعیت‌های منفی با سپاسگزاری به شیوه‌ای معجزه‌آسا ناپدید خواهند شد».

لینک خرید کتاب: معجزه سپاس‌گزاری

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین