«مرز و حد» اثر زینب حبیبی
«مرز و حد» اثر زینب حبیبی
منتشر شده در ۱۳۹۹/۴/۲۳

دغدغه‌های زنان و مشکلات آن‌ها، همواره منبعی برای دریافت ایده در هنرها و حرفه‌های مختلف بوده است؛ چه بسا نویسندگان بسیاری که این مهم را منبع الهام قرار داده و به یاری قلم و ذهن خلاق خود، اینگونه دغدغه‌ها را در قالب شخصیت‌ها و داستان‌های خود بر کاغذ نشانده‌اند و نمایی از این مشکلات و نگرانی‌ها پیش چشم مخاطب قرار داده‌اند.
«مرز و حد» نخستین اثر نویسنده‌ی ایرانی «زینب حبیبی» است که با نثر شیوا و بیان تازه، مشکلات و خواسته‌های جنسیتی زنان و دغدغه‌های آنان را به زیبایی در قالب داستانی زنانه به نوشتار درآورده است.  داستانی که ورای جنسیت، هر شخصی را در هر سن و سالی به همزادپنداری وادار می‌کند. 
زینب حبیبی که خود تحصیل‌کرده رشته جامعه‌شناسی است، نگاه عمیق و همه‌جانبه‌ی خود را در نگارش این اثر نشان داده است. او در این داستان روابط و مسائل روان‌شناختی رایج در میان زنان را به‌خوبی درون‌مایه‌ی داستان خود قرار داده و به زیبایی توانسته این قبیل معضلات را در داستان خود بگنجاند. 
این اثر را به علاقه‌مندان داستان‌های زنان و دوستداران مسائل جامعه‌شناختی توصیه می‌کنیم. این اثر توسط نشر نیماژ به چاپ رسیده و از جمله تازه‌ترین آثار این انتشارات است. 
برای تهیه این اثر می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه نمایید.

بخشی از اثر را باهم مرور می‌کنیم:
دو سال بعد کتابی را از کتابخانه‌ام برداشتم تا به کسی قرض بدهم. گوشه‌ی کتاب نوشته بودم: «همان‌طور که از پدر و مادرم می‌گریزم، می‌دانم به شرط مادر شدن، روزی فرزندم از من خواهد گریخت. اما بگذار بگریزد. همان دَم که می‌خواهی به شیوه‌ی خودت دل کسی را به دست آوری، گریختن آغاز می‌شود. من از پس قواعد برنمی‌آیم.»
انسان گاهی خودش را شگفت‌زده می‌کند!

لینک خرید کتاب: مرز و حد

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین