«شجاع باش دختر» اثر ریشما سوجانی
«شجاع باش دختر» اثر ریشما سوجانی
منتشر شده در ۱۴۰۰/۱/۲۲

«کمال‌گرایی» صفتی است که در ذهن اکثر انسان‌ها، صفتی مثبت تلقی می‌شود، اما در حقیقت انسان را دچار وضعیتی می‌کند که نتواند در جهت کامل شدن گام بردارد. برای کامل شدن باید با نقص‌ها روبرو شد، آن‌ها را پذیرفت، در آغوش گرفت و برای برطرف کردن آن‌ها اقدام کرد. کمال‌گرایی گاها همان مانعی است که اجازه‌ی ورود به این مراحل را نمی‌دهد، چرا که اهداف را به قدری بزرگ و هیجانی می‌کند که شروع کردن و برداشتن قدم اول بسیار سخت می‌شود و تحمل رنج نرسیدن به هدف، بیش از حد دشوار خواهد بود. 

برای رفع این وضعیت می‌بایست شهامت ترک کمال‌گرایی را تمرین کنیم و کتاب «شجاع باش دختر» راهنمای مناسبی برای یافتن این جرات است. این کتاب را که از جمله کتاب‌های پرفروش در سراسر جهان است، ریشما سوجانی نوشته است و در ایران توسط شبنم اسماعیلی ترجمه شده و نشر میلکان آن را چاپ و منتشر کرده است. هم‌اکنون می‌توانید کتاب «شجاع باش دختر» را از ویترین آنلاین نبض هنر سفارش دهید. 

ترک کمال‌گرایی به ما کمک می‌کند فدم در مسیر رسیدن به اهدافمان بگذاریم، پیروزی‌های کوچک خود در این مسیر را قدر بدانیم و در صورت شکست خوردن احساس نابودی نکنیم. در واقع این کتاب همزمان که به ما شجاعت روبرو شدن با کاستی‌ها و دیدن خود واقعی‌مان را می‌دهد، ما را ازتنگنای دیوارهای ذهنی که حاصل معیارهای کمال‌گرایانه است نجات می‌دهد و در نتیجه می‌توانیم زندگی سالم و خالی از احساس شرم برای خود بسازیم.

کمال‌گرایی ممکن است ما را در مسیری قرار دهد که احساس امنیت کنیم، اما شجاعت ما را به راهی می‌برد که واقعا خواهانش هستیم.

آنجلا دارک‌ورث، استاد روانشناسی دانشگاه پنسیلوانیا درباره این کتاب می‌گوید: «من عاشق این کتابم! این پیامی است به موقع برای زنان و دختران در هر سنی: کمال نه تنها غیرممکن است،‌ بلکه بدتر از آن،‌ مخرب است.»

لینک خرید کتاب: شجاع باش دختر

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین