«سیگار شکلاتی»‌ اثر هما پوراصفهانی
«سیگار شکلاتی»‌ اثر هما پوراصفهانی
منتشر شده در ۱۴۰۰/۴/۸

«سیگار شکلاتی» رمانی عاشقانه و جنایی به قلم هما پوراصفهانی است. این کتاب، آخرین اثر منتشرشده از این نویسنده جوان است که با قلم جذابش به سرعت به رمانی پرفروش تبدیل شده است. این رمان به همت نشر سخن چاپ و منتشر شده است و  شما می‌توانید برای تهیه آن به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه کنید. 

«سیگار شکلاتی» داستانی حول محور سه شخصیت است:
اولی شهراد است که گذشته‌ای تلخ را به دوش می‌کشد. دومی اردلان است، فردی فداکار که مشکلاتی نیز در زندگی‌اش داد. این دو مرد، مامور می‌شوند که به صورت مخفیانه وارد باند تولید مواد مخدری شوند تا سردسته‌شان را پیدا کرده و دستگیر کنند. در این راه سارا دختری که تشنه انتقام برادرش است با آن‌ها همراه می‌شود. سارا دختری داغ دیده است که چیزی برای از دست دادن ندارد. دختری قوی و بااراده، با افکاری بزرگ و قابل تحسین. 
این سه نفر ماجراهای نفس‌گیری را در کنار هم پشت سر می‌گذارند و در این میان،‌ مثلث عشقی بین آن‌ها شکل می‌گیرد و اردلان، اوج فداکاری و حس برادرانه‌ی خود را به شهراد را با کنار کشیدن خود نشان می‌دهد. بخشی از این داستان را باهم می‌خوانیم: 

« مشغول جمع کردن اسلحه اش بود که امید را از دور دید. مشغول سر و کله زدن با صاحب باشگاه تیر اندازی، آقای نبوی بود. امروز هم خبری از کیس مورد نظرش نشده بود. تصمیم داشت هر چه سریع تر از آنجا برود واقعا حوصله اصرارهای بدون توقف امید را نداشت. کیف مخصوص حمل اسلحه اش را که شبیه سامسونت بود برداشت. سریع اسلحه و خشاب های را داخل کیف جا ساز کرد، در کیف را محکم بست و بعد از برداشتن در باشگاه بیرون زد. ظهر تابستان بود و هوا بس ناجوانمردانه گرم! نفسش را بیرون فرستاد و راهش را به سمت راست کج کرد که به پارکینگ منتهی می شد. خورشید وسط آسمان خودش را با قدرت تمام به رخ می کشید. باز هم صدای وز وزهای امید در ذهنش پیچید. واقعا نمی دانست این خواهش ها و اصرارهای امید را کجای دلش جا بدهد! حیف که مجبور بود در آن باشگاه بماند، وگرنه یک لحظه هم تعلل نمی کرد و محل تمرینش را تغییر میداد. با شنیدن صدای زنگ اس ام اس موبایلش همینطور که به سمت موتورش می رفت، گوشی اش را از جیبش بیرون کشید.»

لینک خرید کتاب: سیگار شکلاتی 

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین