سه اثر از آنا گاوالدا
سه اثر از آنا گاوالدا
منتشر شده در ۱۳۹۹/۹/۲

«آنا گاوالدا» نویسنده مشهور اهل فرانسه است که تاکنون آثار زیادی از او به چاپ رسیده؛ بیشتر شهرت این نویسنده، مرهون رمان‌ها و داستان‌های کوتاه اوست. 
از آثار او می‌توان به «دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد»، «من او را دوست داشتم»، «گریز دلپذیر»، «پس پرده»، «باهم همین و بس» اشاره نمود. 
آثار این نویسنده در ایران نیز ترجمه شده‌اند و طرفداران و مخاطبان بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند.
«سه اثر از آنا گاوالدا» شامل سه داستان از این نویسنده است که در یک کتاب جمع‌آوری شده و توسط «مسعود سلیمانی» ترجمه شده‌اند.
داستان‌های منتخب گاوالدا در این مجموعه، «دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد»، «کسی که دوستش داشتم» و «فرار شادمانه» هستند.
«دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد» خود شامل داستان‌هایی کوتاه است که با بیان و نگارشی روان و لطیف، احساسات میان زن و مرد را بازتاب می‌دهد و به تصویر می‌کشد. «کسی که دوستش داشتم» نیز داستانی درباره تصمیم‌گیری است؛ تصمیم‌گیری در موقعیت‌هایی سخت و سرنوشت‌ساز که روح و قلب انسان را میان عشق و منطق در نوسان و شک قرار می‌دهد. آنا گاوالدا در کتاب «گریز دلپذیر» و یا «فرار شادمانه» نیز به خاطرات و یادآوری‌های دوران کودکی چند خواهر و برادر رفته و مخاطب را در فراز و نشیب‌های عاطفی آنان سهیم می‌کند.
این کتاب را به دوستداران داستان‌های کوتاه و همچنین قلم زیبای آناگاوالدا توصیه می‌کنیم. این اثر به همت نشر جمهوری منتشر شده و هم‌اکنون در ویترین آنلاین نبض هنر در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

باهم بریده‌ای از این اثر را می‌خوانیم:
«او را به‌شدت دوست می‌داشتم. آدم می‌تواند تا این حد عاشق کسی باشد ولی من برای این موقعیت ساخته نشده بودم. 
بی‌خوابی‌ها، اعترافات عاشقانه، فوران شور و عشق... واژه‌ی عشق برایم زیادی بزرگ بود، چیزی میان خرافه و رؤیا... اما غافلگیرم کرد، درست زمانی که انتظارش را نداشتم. 
من... من... دلباخته زنی شده بودم...»

لینک خرید کتاب: سه اثر از آنا گاوالدا

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین