«زندگی کوتاه است» اثر ابی هیمنز
«زندگی کوتاه است» اثر ابی هیمنز
منتشر شده در ۱۴۰۱/۹/۸

«زندگی کوتاه است» اثر ابی هيمنز رمانی عاشقانه‌ و دلگرم‌کننده است درباره‌ی زندگی کردن با تمام وجود. رمانی که هم دردناک است و هم امیدبخش و مسائل دشوار زندگی را با چاشنی طنز بیان می‌کند.

«زندگی کوتاه است» ماجرای زندگی دختری به نام ونسا است که خواهر و مادرش پیش از سی سالگی فوت کردند، لذا ونسا نیز زندگی طولانی‌ای برای خود تصور نکرده است و انتظار مرگی زودهنگام دارد. این تصور باعث شده است که ونسا تلاش کند به بهترین شکل ممکن زندگی کند و از لحظه‌ لحظه‌ی عمر باقی‌مانده‌اش نهایت لذت را ببرد. بر اساس همین هدف بود که ونسا شغلش را رها کرد تا به سفر دور دنیا بپردازد. او میلیون‌ها فالوئر در یوتیوب به دست آورد که ماجرای سفرهای او را دنبال می‌کردند تا در لذت زندگی او شریک باشند

اما زندگی همیشه بر یک روال نمی‌ماند و ونسا نیز با اتفاقی پیش‌بینی‌نشده غافلگیر شد. خواهر ناتنی‌ ونسا ناگهان سرپرستی نوزاد خود را بر عهده‌ی ونسا گذاشت و این اتفاق «ماجراجویی روزانه» ونسا که تنها راه لذت بردن از اندک عمر پیش رو بود را محدود کرد و او را وادار به ادامه‌ی زندگی در شرایطی کرد که «بدترین حالت زندگی کردن» بود. با این حال او امید اندکی داشت به این که آدرین کوپلند، همسایه‌ی جذابش در این مسیر به او کمک کند.

ارتباط آدرین با ونسا کم کم باعث شد ونسا احساساتی را تجربه کند که تا آن روز با خود عهد کرده بود درگیر آن‌ها نشود... حال ونسا نه تنها خانه‌نشین شده و فرصت لذت بردن از زندگی مثل سابق را ندارد، بلکه گرفتار احساسی شده است که همواره از آن فراری بود.

«زندگی کوتاه است» را مریم رفیعی ترجمه کرده و نشر آموت چاپ و انتشار آن را بر عهده داشته است. برای خرید آنلاین این رمان عاشقانه می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه کنید.

لینک خرید کتاب: زندگی کوتاه است

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین