«زندگی دوم» اثر اس. جی. واتسون
«زندگی دوم» اثر اس. جی. واتسون
منتشر شده در ۱۴۰۰/۴/۳۱

«زندگی دوم» اثری جنایی، معمایی و هیجان‌انگیز است که از پرفروش‌ترین رمان‌های نیویورک تایمز و آمازون بوده است. این اثر بافتی روانشناختی دارد و ماجراهای بسیاری در آن رخ می‌دهد که نشان می‌دهد هیچکس آن‌طور نیست که در ظاهر زندگی‌اش نشان می‌دهد و هرکس در وجودش بخش‌هایی تیره دارد. 
«زندگی دوم» اس. جی. واتسون نوشته شده و رمانی تحسین‌برانگیز در بریتانیا محسوب می‌شود. این اثر را شقایق قندهاری ترجمه کرده و به همت نشر آموت چاپ و منتشر شده است. برای تهیه این اثر می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه کنید. 
«زندگی دوم» ماجرای زندگی زنی ساده به نام جولیا است که با همسر و فرزندخوانده‌اش زندگی می‌کند و خانواده‌اش را عمیقا دوست دارد. زندگی آرام او با حادثه‌ای دگرگون می‌شود. خواهر جولیا به طرزی مشکوک در یک تصادف کشته شده است و حتی پلیس نمی‌تواند علت مرگ او را کشف کند. جولیا آشفته و اندوهگین از این حادثه تصمیم می‌گیرد خودش دست به کار شود و برای یافتن حقیقت کاری کند. او پس از اندکی جستجو متوجه می‌شود که خواهرش در شبکه‌های مجازی با مردان غریبه قرار ملاقات می‌گذاشته و به نظر می‌رسد مرگ او داستانی در پشت پرده داشته. جولیا به دنبال یافتن سرنخ،‌ خودش نیز درگیر این بازی می‌شود و حوادثی غیرمنتظره ذا تجربه می‌کند. 
«زندگی دوم» مفهوم آرمان،‌ عشق و خانواده را نیز به چالش کشیده است و لایه‌های پنهان وجود انسان را به تصویر می‌کشد. بخشی از متن این رمان را با هم می‌خوانیم:

قرار می‌گذاریم که روز بعد همدیگر را در هتل ببینیم. من زود می‌رسم و زمان لازم دارم تا به خودم مسلط شوم تا آرام بگیرم. دلشوره دارم؛ هیچ سردرنمیاورم که چیزی را که می‌خواهد به من بگوید، چیست. نمی‌تواند چیز خوبی باشد وگرنه همان دیروز به من می‌گفت یا همان دیروز وقتی آنلاین باهم چت می‌کردیم.
زمانی که نمی‌دانی ناگوارترین مسئله چه وضعیتی دارد، سخت است که خودت را برای ناگوارترین حالت ممکن آماده کنی. همینطوری هم به اندازه کافی آشفته و پریشان هستم. صبح امروز سرانجام هیو برایم گفت که چه چیزی ذهنش را مشغول کرده است. نامه‌ای به دستش رسیده است؛ یک شکایت! نامه را برای رئیس بخش جراحی و مدیرعامل بیمارستان رونوشت زده بودند.
می‌پرسم: «شکایت؟ مگر چه اتفاقی افتاده؟» هیو حین خوردن چایی که خودش درست کرده بود، میگوید: راستش هیچی. چند هفته پیش یه عمل باز قلب روی مریضی انجام دادم. کاملا هم اصولی و ضابطه مند؛ هیچ چیز غیرعادی در کار نبود. اون مرد حالش خوبه اما سرش منگ و سنگینه.»

لینک خرید کتاب:‌ زندگی دوم

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین