«زن همسایه» اثر شاری لاپنا
«زن همسایه» اثر شاری لاپنا
منتشر شده در ۱۳۹۹/۱۰/۸

«شاری لاپنا» نویسنده مشهور اهل کانادا است که شهرت او به رمانش با نام «زن همسایه» بازمی‌گردد. این رمان نخستین بار در سال 2016 به نگارش درآمد و منتشر شد و پس از مدت بسیار کوتاهی توانست جزو پرفروش‌ترین رمان‌های نیویورک تایمز شود. همچنین آثار دیگری که پس از این رمان توسط شاری لاپنا به نگارش درآمدند نیز توانستند جوایز بسیار زیادی را به خود اختصاص دهند که از این آثار می‌توان به «مهمان ناخوانده»، «غریبه‌ای در خانه»، «کسی که می‌شناسیم» و... اشاره کرد. 
«زن همسایه» رمانی در ژانر معمایی و مهیج است؛ داستانی مملو از شک و ابهام و درباره‌ی انسان‌هایی که در ظاهر با یکدیگر روراست هستند؛ اما در باطن شخصیت هریک از آنها دروغ‌ها و خیانت موج می‌زند. 
همه چیز از یک مهمانی شام آغاز می‌شود. دو زوج جوان که در یک ساختمان همسایه‌ی یکدیگر هستند در این مهمانی حضور دارند و تلخی داستان از گم شدن فرزند تازه‌متولد‌شده‌ی یکی از این زوج‌ها آغاز می‌شود. همه‌ی شک‌ها و انگشت اتهام به سوی زن همسایه‌ی این زوج است؛ اما داستان پیچیده‌تر و دلهره‌آورتر از آن است که پایان آن به سادگی قابل حدس باشد...
اگر علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و دلهره‌آور هستید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این داستان از آغاز تا پایان به زیبایی و با جذابیت تمام، مخاطب را با خود همراه می‌سازد. به گونه ای که فرصت زمین گذاشتن کتاب را نخواهید داشت...
گفتنی است این رمان با ترجمه‌ی بسیار زیبا و روان مترجم حرفه‌ای، «عباس زارعی» و به همت نشر «آموت» به چاپ رسیده است. 
برای دسترسی آسان‌تر به این اثر و همچنین سایر کتاب‌های نشر آموت می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر  مراجعه نمایید.

بریده کوتاهی از این داستان را باهم می‌خوانیم:
«همه، چه پلیس‌ها و چه دیگران، آن‌ها را قضاوت خواهند کرد؛ حقشان هم همین است چون بچه را در خانه تنها گذاشتند. اگر برای کس دیگری این اتفاق افتاده بود، خود او هم چنین فکری می‌کرد. او می‌داند که مادرها چقدر قضاوت‌گر هستند، می‌داند که قضاوت کردن شخصی دیگر چه لذتی دارد...»

لینک خرید کتاب: زن همسایه

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین