رمان «کافه پیانو» اثر فرهاد جعفری
رمان «کافه پیانو» اثر فرهاد جعفری
منتشر شده در ۱۴۰۰/۲/۲۲

رمان «کافه پیانو» اثری‌ست خواندنی به قلم فرهاد جعفری که اولین بار در سال 86 به چاپ رسید و در مدت زمانی کوتاه چندین بار تجدید چاپ شد و تا کنون نیز یکی از رمان‌های پرفروش فارسی است. این کتاب را نشر چشمه چاپ و منتشر کرده است. برای تهیه این اثر می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه کنید. 
«کافه پیانو» از زبان صاحب کافه بیان می‌شود. مردی که شغل خود را از دست داده و در زندگی مشترک شکست خورده است و حالا با دختر کوچکش زندگی می‌کند. او این کافه را افتتاح کرده تا بتواند مهریه همسر خود را بپردازد، اما قصد دارد نویسنده شود. او در این برحه از زمان دچار بحران‌های بسیاری است که می‌تواند آن را در برخی از سطرهای کتاب به وضوح حس کرد: 

«ازم پرسید: بابایی ما پولداریم؟
گفتم: نه ما طبقه متوسط رو به پایینیم.
پرسید: یعنی چی؟
گفتم: یعنی نه آنقدر داریم که ندونیم باهاش چی کار کنیم نه اون قدر ندار و بدبخت بیچاره‌ایم که ندونیم چه خاکی بریزیم سرمون.
آن وقت بهش گفتم: متوسط بودن حال به هم زنه گل گیسو. تا می تونی ازش فرار کن. پشت سرت جاش بذار … نذار بهت برسه.»

همین طور که از این چند سطر پیداست، این کتاب ساده و روان نوشته شده است و به بیان واقعیت‌های زندگی می‌پردازد. لحن خودمانی این اثر چیزی است که تمام مخاطبان از آن لذت برده‌اند. بسیاری از خوانندگان این کتاب گفته‌اند که با خواندن این کتاب می‎توان به عمق جمله‌ی کلیشه‌ای «زندگی بالا و پایین دارد» پی برد و سختی‌های زندگی را آرام‎تر پذیرفت و در هر شرایطی از لحظه لذت برد. 

لینک خرید کتاب:‌ کافه پیانو

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین