رمان معمایی «خانه پیش از تاریکی» اثر رایلی ساجر
رمان معمایی «خانه پیش از تاریکی» اثر رایلی ساجر
منتشر شده در ۱۴۰۱/۷/۳۰

رايلي ساجر، نويسنده‌‌ی محبوب رمان‌های معمایی است که تا کنون در نوشتن چندین کتاب در این ژانر موفق بوده است. کتاب «خانه پیش از تاریکی» نیز یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های این نویسنده بوده است. در این اثر ماجرای دختری به نام مگی را می‌خوانیم که در سن پنج سالگی با خانواده‌اش به خانه‌ای مخوف به نام سرای بانبری نقل مکان کرد اما اتفاقات عجیب آن منزل، خانواده‌اش را بر آن داشت تا در کمتر از یک ماه از آن مکان فرار کنند. 

مدتی بعد پدر مگی خاطرات روزهای سکونت در سرای بانبری را در کتابی با نام «خانه‌ی وحشت» منتشر کرد و شهرت فراوانی به دست آورد. اما مگی که در بزرگسالی اعتقادی به وجود روح نداشت و خاطرات آن روزها را به درستی به یاد نمی‌آورد، رغبت چندانی به این کتاب و آن چه خانواده‌اش از آن روزها تعریف می‌کردند، نداشت. 

تا این که در سن سی سالگی و پس از فوت پدرش، وارث سرای بانبری شد و به عنوان یک طرای داخلی به آن جا رفت تا سرای بانبری را تعمیر و آماده‌ی فروش کند. او خوشحال بود که بالاخره می‌تواند راز این خانه را کشف کند، هر چند اتفاقاتی که برای او در این خانه رخ داد نیز چندان قابل پیش‌بینی نبود...

کم کم او نیز شاهد اتفاقات عجیبی شد که بی‌شباهت نبود به آن چه پدرش در کتاب خانه‌ی وحشت توصیف کرده بود. حال سوالی پیش روی مگی بود: آیا سرای بانبری خانه‌ی ارواح است یا رازهایی به مراتب خطرناک‌تر را در خود پنهان کرده است؟

کتاب «خانه پیش از تاریکی» را ساره خسروی ترجمه و نشر آموت آن را چاپ و منتشر کرده است. برای تهیه این اثر می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه کنید. 

لینک خرید کتاب: خانه پیش از تاریکی

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین