رمان «روزی مثل امروز» اثر کلی مک‌نیل
رمان «روزی مثل امروز» اثر کلی مک‌نیل
منتشر شده در ۱۴۰۱/۸/۲۴

«روزی مثل امروز» رمانی جذاب و خواندنی از کلی مک‌نیل است که به گفته‌ی برخی خوانندگان، شاهکاری در سبک رئالیسم جادویی محسوب می‌شود. 

این رمان ماجرای زندگی بی‌نقص زنی است که با همسر و دختر پنج‌ساله‌اش زندگی آرامی در یک خانه‌ی دوست‌داشتنی دارد. او بی هیچ دغدغه‌ای زندگی می‌کرد تا این که اتفاقی باورنکردنی در زندگیش رخ داد. در یکی از همین روزهای آرام بود که آنی دخترش را به دکتر می‌برد، اما در راه دچار سانحه‌ی تصادف شد و چند ساعت بعد وقتی که در بیمارستان به هوش آمد و حال دخترش را پرسید، پرستاران به او گفتند که دختری همراه او نبوده است...

آنی کم کم متوجه می‌شود که تغییرات عجیبی در زندگی او رخ داده است. اطرافیان او که همگی شخصیت‌های متفاوتی پیدا کرده بودند، به او می‌گفتند که هرگز بچه‌ای نداشته است. آنی گیج شده و نمی‌داند چه اتفاقی برای او رخ داده، فقط متوجه می‌شود که گویی داستان زندگی او را دوباره نوشته‌اند.

آنی در این زندگی جدید نه یک زن آرام و بی‌دغدغه، بلکه یک هنرمند مشهور و پرمشغله است. او به زودی متوجه می‌شود که در آستانه‌ی جدایی از همسرش قرار دارد، اما از آن دردناک‌تر این است که باید بپذیرد خاطرات پنج سال مادر بودن او هرگز حقیقت نداشتند...

اما آنی نمی‌تواند این دگرگونی را به سادگی بپذیرد، در نتیجه به دنبال کشف حقیقت زندگی خود می‌رود تا بداند کدام یک از جهان‌هایی که تجربه کرده، حقیقی است. این تلاش او را با حقایقی تکان‌دهنده روبرو می‌کند. 

رمان «روزی مثل امروز» را سیدرضا حسینی ترجمه کرده است. این رمان به همت نشر آموت چاپ و منتشر شده و امکان خرید اینترنتی آن از ویترین نبض هنر فراهم است. 

لینک خرید کتاب: روزی مثل امروز

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین