رمان «اما» اثر جین آستین
رمان «اما» اثر جین آستین
منتشر شده در ۱۳۹۹/۶/۱۲

«اِما» یکی از آثار مشهور کلاسیک به قلم «جین آستین» است که در سرتاسر دنیا به زبان‌های مختلف ترجمه‌شده است. این رمان نخستین بار در سال 1815 به چاپ رسیده است.
رمان به‌طور خلاصه درباره برداشت نادرست از عشق و دلباختگی به تحریر درآمده است. دختری بیست‌ویک‌ساله به نام «اِما» که شخصیتی پخته‌تر و موجه‌تر از سن خود دارد، گاها به علت برخی ناپختگی‌ها و تصور صحیح بودن برخی اعمالش، دست به اقدامات نادرستی میزند. او در کودکی مادر خود را ازدست‌داده و اکنون پس از خواهرش، خانم خانه است. ویژگی جالب او که داستان‌های زیادی را رقم میزند، نشناختن صحیح عشق و حس مسئولیتش در قبال پیوند برقرار کردن میان دختران و پسران مجرد است و همین خواسته او، اتفاقات بسیاری را درروند داستان رقم میزند...
رمان کلاسیک اِما را به دوستداران عاشقانه‌ها و داستان‌های کلاسیک توصیه می‌کنیم. 
این اثر با ترجمه خجسته کیهان به همت نشر «افق» در قالبی زیبا و جذاب به چاپ رسیده و هم‌اکنون در ویترین آنلاین نبض هنر در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. 

باهم بریده‌ای از این داستان را می‌خوانیم:
«خلق‌وخوی‌اش طوری بود که احساس بدبختی نمی‌کرد، حتی در ازدواج اولش. اما خُب، این ازدواج دوم قاعدتاً به او می‌فهماند که زن باشعور و دوست‌داشتنی چه لطف و حلاوت دیگری دارد. بله، با کمال رضایت درمی‌یافت که چقدر بهتر است آدم انتخاب کند نه این‌که انتخاب شود،‌ چقدر بهتر است آدم در دیگری احساس حق‌شناسی ایجاد کند نه این‌که خودش احساس حق‌شناسی کند...»

لینک خرید کتاب:‌ اما

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین