«راهنمای به آتش کشیدن خانه نویسندگان» اثر براک کلارک
«راهنمای به آتش کشیدن خانه نویسندگان» اثر براک کلارک
منتشر شده در ۱۳۹۹/۹/۲۳

«براک کلارک» نویسنده و مدرس اهل آمریکا است. او یکی از نویسنده‌های شاخص آمریکایی است که آثارش به زبان‌های زنده‌ی بسیاری ترجمه و چاپ ‌شده‌اند. او همچنین جوایز ادبی بسیاری را نیز در کارنامه خود گنجانده است. 
«راهنمای به آتش کشیدن خانه‌ی نویسندگان» نخستین اثر از اوست که در ایران ترجمه‌شده و به چاپ رسیده است. این اثر پرفروش‌ترین کتاب در سال 2007 بوده و اکنون توسط «الهام عسگری» در ایران ترجمه‌شده و به همت نشر «نیماژ» به چاپ رسیده است.
روایت این کتاب، روایتی تازه و نو در ادبیات آمریکا است. نویسنده‌ی این اثر تبحر بسیاری در غافلگیری خواننده دارد. او با خلق موقعیت‌های کمدی و موقعیت‌های تلخ به‌صورت هم‌زمان، خواننده را در چالش فکری عمیقی می‌اندازد.
داستان این کتاب دارای مضمونی واحد نیست؛ چرا که موضوعاتی همچون عشق، افسوس، مرگ، زندگی و... را در خود گنجانده و درس زندگی در خود نهفته است. موضوع داستان و چگونگی روند آن قابل پیش‌بینی نیست و به زیبایی خواننده را غافلگیر می‌کند. به بیانی خلاصه‌تر، موضوع و شیوه‌ی نگارش آن داستان نفس‌گیری را خلق نموده است.
داستان درباره شخصی به نام سام پالسیفر است که ناخواسته خانه‌ی امیلی دیکینسیون، نویسنده‌ی آمریکایی را به آتش می‌کشد و منجر به مرگ دو نفر می‌شود...
اگر علاقه‌مند به داستان‌های خاص خارجی و جذاب و پرماجرا هستید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
برای تهیه آسان‌تر این اثر می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه نمایید.

بخشی از این داستان را باهم می‌خوانیم: 

«گذشته ناگهان سروکله‌اش پیدا می‌شود و وقتی هم که بیاید، دیگر می‌آید و می‌آید: نه یک بخش آن، بلکه همه‌اش بازمی‌گردد.
انبوه فراموش‌شده‌ها از فراموش‌کده بیرون می‌زنند و به شما هجوم می‌آورند. پنهان شدن از دستشان هم فایده‌ای ندارد. پیدایتان می‌کنند. گذشته‌ی شماست. تنها کسی که دنبالش می‌گردد، شمایید.»

لینک خرید کتاب: راهنمای به آتش کشیدن خانه نویسندگان

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین