«دومین اول شخص مفرد» اثر یوریک کریم‌مسیحی
«دومین اول شخص مفرد» اثر یوریک کریم‌مسیحی
منتشر شده در ۱۳۹۹/۹/۸

داستان‌های مرتبط با عکاسی و نوشتن جستار، سالیان بسیاری است که در ادبیات و همچنین عکاسی، از شاخه‌های رایج و پرطرفدار است.
بسیاری از عکاسان گاه برای تجربیات عکاسی خود داستان‌هایی به نگارش درآورده‌اند و یا آنکه دلیل ثبت یک عکس را ذکر کرده و در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند. 
«یوریک کریم مسیحی» نیز یکی از نویسندگان و عکاسان بنام ایرانی است که در حوزه‌های عکاسی ، گرافیک، نقد و داستان‌نویسی تجربیات فراوانی داشته و آثار بسیاری را خلق کرده است. او در سال 1393 توانست گواهینامه درجه دوم هنری از شورای عالی انقلاب فرهنگی دریافت کند.
از آثار چاپی او می‌توان به کتاب‌های «نگاهم کن، خیالم کن!»، «شب سپیده میزند، باری دیگر»، در جهت عکس»، «عکس و دیدن عکس» اشاره کرد.
«دومین اول‌شخص مفرد» جدیدترین اثر اوست که اخیراً به همت «نشر نو» منتشر شده است.
این اثر با دیدگاهی خلاقانه و منحصربه‌فرد به نگارش درآمده است. کریم مسیحی در این اثر با الهام گرفتن از آثار عکاسان مشهور، به نگارش داستان‌هایی کوتاه پرداخته که بعضاً این داستان‌ها دارای عنصر غافلگیری نیز هستند. 
این مجموعه داستان شامل 101 داستان و 110 عکس است که مطالعه و بهره بردن از این داستان‌ها و همچنین تصاویر آن‌ها را به دوستداران و فعالان حرفه‌ی عکاسی، و همچنین به دوستداران داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.
برای تهیه آسان‌تر این اثر می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه نمایید.

باهم بریده‌ای از این داستان‌ها را می‌خوانیم:
«برادر و خواهرم هم یه جوری‌اند که من می‌ترسم. همون جوری‌اند که وقتی پارسال بابا را دو تا آدم خیلی عصبانی با خودشون بردند خواهر و برادرم آمدند کنار من و مامان ایستادند. من چند تا خمیازه کشیدم و دلم خواب میخواد. چشم هام رو هی می‌مالم. موقعی که قشنگ خوابم گرفت شنیدم مامانم هول هولکی گفت بچه‌ها آماده باشین، ماشین الان هاست که برسه. خوب نگاه کنین باشه؟؟؟»

لینک خرید کتاب: دومین اول شخص مفرد

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین