«بیندیشید و ثروتمند شوید» اثر ناپلئون هیل
«بیندیشید و ثروتمند شوید» اثر ناپلئون هیل
منتشر شده در ۱۴۰۰/۲/۱۰

ناپلئون هیل که در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد و به نابغه‌ای ثروت‌ساز تبدیل شد،‌ در کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» اسرار موفقیت خود را بیان کرده است. او سیزده گام به سوی ثروت معرفی کرده است که نه تنها سال‌ها به تحلیل و بررسی آن‌ها پرداخته، بلکه گام‌های مطمئن و آزموده‌ی خود اوست و برای هرکس که خواهان پیشرفت و موفقیت باشد مفید است. 
این کتاب را مهین خالصی ترجمه و انتشارات نسل نواندیش آن را چاپ و منتشر کرده. شما می‌توانید این کتاب را از ویترین آنلاین نبض هنر تهیه کنید. 
ناپلئون هیل اسرار موجود در کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» را براساس زندگی و رفتار پانصد نفر از موفق‌ترین افراد سراسر جهان کشف کرده است و از آنجا که مهارت خاصی نیز در نویسندگی داشته، به خوبی از عهده انتشار دستاورد خود که یک فرمول سیزده مرحله‌ای ساده‌ است، برآمده است. دکتر میلر ریس هاچیسون درباره «بیندیشید و ثروتمند شوید» گفته است: «این کتاب یک رمان نیست؛ بلکه یک کتاب درسی درباره موفقیت و پیشرفت انسان است و مستقیماً از تجربه‌های صدها مرد موفق آمریکایی نشئت گرفته است. این کتاب باید مطالعه و درک شود و روی آن تفکر و تعمق صورت گیرد. هر شب، فقط باید یک ‌فصل خوانده شود. خواننده باید زیر جملاتی که بیشترین تأثیر را روی او می‌گذارند خط بکشد؛ سپس به‌ خطوط مشخص‌شده برگردد و دوباره آن‌ها را بخواند.» 
بسیاری از خوانندگان پس از خواندن این کتاب تغییرات اساسی در شیوه‌ی زندگی خود ایجاد کرده‌اند و خود را برای پیوستن به جمع ثروتمندان آماده کرده‌اند. بخشی از این اثر را باهم می‎خوانیم:
«هر انسان به خاطر افکار حاکمی که اجازه می‌دهد ذهنش را اشغال کنند همان کسی است که واقعاً هست. افکاری که انسان عمداً در ذهنش می‌گذارد و تشویقشان می‌کند و احساسات دیگری را با آن ادغام می‌کند، نیروهای انگیزه‌بخشی می‌سازند؛ نیروهایی که هر حرکت، عمل و کردار او را کنترل و هدایت می‌کنند.
اکنون توصیفی از یک حقیقت قابل توجه به ذهن می‌رسد و آن اینکه افکاری که با هر یک از احساسات و عواطف ادغام می‌شود نیروی «مغناطیسی» می‌سازند که افکار مشابه یا مربوط دیگری را از ارتعاشات فضا جذب می‌کنند. بنابراین، ممکن است یک فکر «مغناطیسی شده» با احساس، با بذری مقایسه شود که وقتی در خاک حاصلخیز کاشته می‌شود، جوانه می‌زند و رشد می‌کند و بارها و بارها تکثیر می‌شود؛ اینگونه یک بذر کوچک اصلی به میلیون‌ها بذر بی‌شمار از همان نوع تبدیل شود.
فضا یک توده کیهانی بزرگ از نیروهای دائمی ارتعاش است که از دو ارتعاش ساخته ‌شده است؛ مخرب و سازنده. فضا همیشه ناقل ارتعاشات ترس، فقر، بیماری، شکست، مصیبت و ارتعاشات کامیابی، سلامتی، موفقیت و شادی است. همان ‌طور که مطمئناً ناقل صدها صدای تنظیم موسیقی و صدها صدای انسان است که از این طریق شناسایی می‌شوند.
همیشه ذهن انسان از منبع بزرگ فضا ارتعاشاتی را جذب می‌کند که با ارتعاش حاکم بر خود ذهن هماهنگ و سازگار هستند. هر فکر، نظر، طرح یا هدفی که فرد در ذهنش نگه می‌دارد، گروهی از «وابسته‌هایش» را از ارتعاشات فضا جذب می‌کند؛ سپس این وابسته‌ها را به قدرت خودش اضافه می‌کند و بزرگ می‌شود تا حاکمی انگیزه‌بخش شود و بر ذهن فردی که در آن جای گرفته غلبه یابد.»

لینک خرید کتاب: بیندیشید و ثروتمند شوید

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین