بازیکن مخفی
بازیکن مخفی
منتشر شده در ۱۳۹۹/۲/۲۸

«بازیکن مخفی» روایتی بدون تعارف و بی‌پرده از زندگی یک فوتبالیست است. این اثر که توسط نویسنده‌ای ناشناس و با ترجمه‌ی وحید نمازی توسط «نشر چشمه» به چاپ رسیده، از آثار تازه‌ی این انتشارات است و به بازگویی یک فصل کاری فوتبالیستی در لیگ برتر انگلستان پرداخته؛ زندگی‌ای که همواره توسط دوستداران و طرفداران فوتبال، یک زندگی کم دردسر و مرفه تلقی می‌شود. اما نویسنده در این اثر وجوهی از پوسته درونی زندگی فوتبالیست را پیش چشم مخاطب می‌گذارد تا پس از خواندن این اثر با خود خلوت کرده و قضاوت کند که آیا کسب این همه ثروت و جایگاه پراهمیت برای یک بازیکن فوتبال، عدالت است یا خیر؟! 
عناوین فصول مختلف این اثر از ماه‌های کاری بازیکن گرفته شده و به‌ترتیب شامل « بازیکن مخفی،‌ ژوئیه، اوت، سپتامبر، اکتبر، نوامبر،‌ دسامبر، ژانویه، فوریه، مارس،‌ آوریل،‌ مه» میشود. 
این اثر را به دوستداران فوتبال پیشنهاد می‌کنیم. برای تهیه این کتاب به صورت آنلاین می‌توانید به سایت فروش آنلاین کتاب «نبض هنر» مراجعه نمایید. 

بخشی از این کتاب را با هم می‌خوانیم: 
من چمن نیستم، خبرچین و آدم‌فروش هم نیستم. این کتاب را به‌خاطر پول ننوشتم. خیلی هم خوش‌شانس بوده‌ام که از یک زندگی بی‌نظیر فوتبالی لذت برده‌ام. این کتاب را مثل خیلی از فوتبالیست‌های دیگر به کسی هم هدیه نمی‌کنم.  
نام من در هیچ کجای این کتاب وجود ندارد؛ این کار را نمی‌توانم بکنم، چرا که دلیلی آشکار دارد. در هر فصل این کتاب به اندازه چهار دادخواست حقوقی جای شکایت وجود دارد و من نمی‌خواهم شغل فوتبالی‌ام را به‌خاطر فوتبال از دست دهم.  
در هر کجای این کتاب، که نامی از من در آن است، صرفا با این هدف بوده که خواسته‌ام با الهام از جمله «همواره حقیقت را بگویید» واقعیت‌ها را آن‌گونه بیان کنم که از من انتظار می‌رود. یک فوتبالیست درجه یک هرگز نمی‌تواند ذره ای از آنچه را که می‌داند و دیده است فاش کند؛ که اگر چنین کند پنج دقیقه بعدش را نخواهد دید... 
 

لینک خرید کتاب: بازیکن مخفی

  • به انتخاب پرستو جعفری - خبرنگار نبض هنر
مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین