«در بازار اسیران» اثر دنیا میخائیل
«در بازار اسیران» اثر دنیا میخائیل
منتشر شده در ۱۳۹۹/۵/۹

داعش و تبعات دل‌خراش وجود آن، در چند سال اخیر منبع الهامی برای نویسندگان شده است؛ چه در قالب روایات واقعی و چه در قالب داستان‌های ایده پردازی شده، نویسندگان بسیاری در این حیطه به نگارش کتاب پرداخته‌اند. 
«در بازار اسیران» نوشته «دنیا میخائیل» به نگارش داستانی پرداخته که منحصراً به دغدغه‌ها و اتفاقات ناگواری که در میان داعشیان برای زنان بی‌گناه به وقوع پیوسته پرداخته است. 
داستان روایتگر زندگی زنانی است که در میان سربازان داعشی دست‌به‌دست شده و پس از مرگ سربازان، با قیمتی دیگر به سربازان دیگر فروخته می‌شدند و هریک سرگذشت تکان‌دهنده‌ای داشته‌اند. 
این اثر از ابتدای انتشار در سال 2017 یکی از پرفروش‌ترین آثار بالأخص در آمریکا شد و توانست جوایز زیادی از جمله جایزه کتاب سال عربی- آمریکایی را به خود اختصاص دهد. پس از موفقیت‌های بسیار این اثر به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شد و هم‌اکنون به همت «سید مهدی حسینی نژاد» در دسترس علاقه‌مندان فارسی‌زبان نیز قرارگرفته است. 
این اثر توسط نشر معتبر «نیماژ» به چاپ رسیده و هم‌اکنون در ویترین آنلاین نبض هنر در دسترس دوستداران کتاب قرارگرفته است.

باهم بریده‌ای از اثر را می‌خوانیم:
«یک روز که جمیله برای دیدار نامزدش به سمت چشمه رفته بود، پیش‌ازاین که برسد، اسیر داعشی‌ها شد. او را به تلعفر بردند و از آنجا هم او را مثل سایر اسیرها خرید و فروش کردند. جمیله مثل کوهی از خشم شده بود و تمام تلاشش را می‌کرد که اجازه ندهد کسی به او تجاوز کند...»

لینک خرید کتاب: در بازار اسیران

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین