«با اطمینان می‌دانم که...» اثر اپرا وینفری
«با اطمینان می‌دانم که...» اثر اپرا وینفری
منتشر شده در ۱۳۹۹/۱۰/۱۷

«اپرا وینفری» یکی از تاثیرگذارترین و بانفوذترین زنان قرن بیست و یکم است. 
او در می‌سی‌سی‌پی متولد شد و در خانواده‌ای رشد کرد که زندگی پرفراز و نشیبی را تجربه کردند. در سنین کودکی توانست از مادربزرگش خواندن و نوشتن بیاموزد و پس از گذران سال‌های سخت زندگی توانست به یکی از مهم‌ترین زنان دنیا تبدیل شود.
از فعالیت‌های او می‌توان به مجری‌گری، بازیگری، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشاره کرد. او در کارنامه‌ی موفقیت‌های خود، جایزه گلدن گلوب، بفتا و اسکار را دارد و مشهورترین اثر او برنامه‌ی تلویزیونی اپرا است که از سال 1986 تا 2011 پخش می‌شد. این برنامه در سال‌های آخر در 145 کشور جهان پخش می‌شد و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده بود.
این برنامه که بیش از پیش به شناخته شدن و شهرت او کمک کرد، او را به یکی از پیشگامان ساخت برنامه‌های اعترافی نیز بدل کرد.
او در این برنامه به مسائلی مثل آزار جنسی کودکان پرداخت. همچنین بسیاری از سیاستمداران در این برنامه به بسیاری از اشتباهات خود اعتراف کرده و عذرخواهی نمودند. از میان میهمانان مشهور این برنامه می‌توان به باراک اوباما، جورج بوش و... اشاره نمود.
کتاب «با اطمینان می‌دانم که...» اثری از اپرا وینفری است که در قالب زندگی‌نامه و با بیانی انگیزشی نوشته شده؛ او در این مجموعه به «شکرگزاری»، «قدرت ایمان»، «معجزه» و «قدرت» پرداخته است. 
او در این کتاب درباره مسیر سخت زندگی‌اش از کودکی تا نوجوانی و پس از آن سخن می‌گوید و به ما می‌آموزد که چگونه در ورای هر سختی و مشقت در زندگی می‌توانیم از موهبتی که خداوند به ما داده و نام آن «زندگی» است، لذت ببریم و به موفقیت دست یابیم...
اگر علاقه‌مند به کتاب‌های انگیزشی و زندگی‌نامه افراد موفق هستید، این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بالطبع مطالعه‌ی چنین اثری از شخصیتی چون اپرا وینفری پر از آموزه‌های مفید خواهد بود.
گفتنی است این اثر به همت نشر «میلکان» و با ترجمه «یاسمن رضایی» در اختیار کتاب‌خوانان قرار گرفته است.
برای تهیه این اثر می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه نمایید.
بریده‌ای انرژی بخش از این اثر زیبا را تقدیم نگاهتان می‌کنیم:

«هر وقت با یک تصمیم سخت روبه‌رو می‌شوم، از خودم می‌پرسم اگر از اشتباه کردن، رد شدن، احمق به نظر رسیدن و تنها شدن نمی‌ترسیدم، چه تصمیمی می‌گرفتم؟ با اطمینان می‌دانم که وقتی نمی‌ترسی، پاسخی که به دنبالش هستی، با وضوح نمایان می‌شود و وقتی به دل ترس‌هایت قدم می‌گذاری، باید مطمئن باشی که بزرگ‌ترین چالش زندگی‌ات، اگر اراده کنی، می‌تواند بزرگ‌ترین نیروی زندگی‌ات باشد...»

لینک خرید کتاب: با اطمینان میدانم که

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین