آیین بزرگداشت علامه فیض کاشانی
آیین بزرگداشت علامه فیض کاشانی
منتشر شده در ۱۳۹۸/۹/۲۶

مراسم بزرگداشت علامه فیض کاشانی با حضور دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جناب آقای استاد مختارپور و شاعران و استادان برجسته کشور به همت نغمه مستشار نظامی برگزار می‌شود.
نهاد کتابخانه های عمومی کشور اقدام به برگزاری محافل ادبی در سطح کتابخانه های عمومی نموده است. این محافل ادبی شامل جلسات معرفی، رونمایی، نقد کتابهای ادبی، شعر خوانی، داستان کوتاه و برگزاری کارگاه های شعر و داستان خواهند بود. بر این اساس محافل ادبی با جذب علاقه‌مندان به فعالیت های ادبی، با برگزاری جلسات نقد کتاب و کارگاه ها و جلسات شعر خوانی و آموزش شعر و علاوه بر ارتقای سطح مطالعه عمومی، در راستای آفرینش و تولید آثار ادبی فاخر در کتابخانه های عمومی کشورجدیت می نماید.
در این محفل علاوه بر شعر خوانی شاعران مدعو فیلم خوانش استادان برجسته معاصر از جمله استاد حسین اسرافیلی،استاد رضا اسماعیلی، استاد محدثی خراسانی و شاعران پارسی زبان پاکستان و افغانستان آقایان احمد شهریار و سیدسکند حسینی از اشعار فیض کاشانی به سمع و نظر حاضران خواهد رسید.
شاعران حاضر در این جلسه: استاد محمدعلی مجاهدی، آقای قاسم صرافان، آقای حامد عسگری، خانم فریبا یوسفی، خانم سارا جلوداریان و شاعران برجسته، پژوهشگران و اعضای محفل ادبی فیض.

برای مشاهده جزئیات این رویداد کلیک کنید. 

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین