کتاب «یاد او» اثر کالین هوور
کتاب «یاد او» اثر کالین هوور
منتشر شده در ۱۴۰۱/۷/۱۹

«ياد او» اثر کالين هوور رمانی‌ست که خوانندگان، آن را دلخراش اما امیدوارکننده معرفی کرده‌اند. این داستان سرشار است از احساسات عميق؛ از عشق و اندوه مادرانه گرفته تا احساس شرم و گناه. اين داستان ماجرای جدایی پنج‌ساله‌ی مادر و دختری است که در عین اندوهناک بودن، امیدبخش است. 

کِنا روآن مادری است که به دلیل ارتکاب یک اشتباه جبران‌ناپذیر، پنج سال از عمرش را در زندان سپری کرده است. پس از آزادی، به اشتیاق دیدن دخترش به شهر بازمی‌گردد. اما رفتار دلسردکننده‌ی دیگران او را می‌رنجاند: هیچ‌کس پذیرای او نیست؛ بلکه همه تلاش می‌کنند کنا را از زندگی دخترش بیرون کنند. کنا به‌سختی تلاش می‌کند تا حُسن‌نیت خود را اثبات کند. اما از قرار معلوم، بازسازی پل‌هایی که پشت سرش خراب کرده ممکن نیست.

تنها کسی که کورسوی امید کنا در این تلاش‌هاست، لجر وارد، صاحب بار محله است. او تنها کسی است که در را کاملا به روی کنا نبسته است و حلقه‌ی رابط بین او و دخترش است. اما اگر کسی متوجه ارتباط آن دو شود، مجددا اعتماد همه‍‌ی افراد از بین می‌رود و همان کورسوی امید هم از دست خواهد رفت. 

هرچقدر رابطه کنا و لجر عمیق‌تر می‌شود، فشاری که آن‌ها تحمل می‌کنند نیز بیشتر می‌شود. حال کنا باید علاوه بر جبران اشتباهات گذشته و تبرئه کردن خود، مخاطرات مربوط به رابطه‌ی پنهانی‌اش را نیز تحمل کند به این امید که شاید آینده‌ای بهتر برای خود و عزیزانش رقم بزند.

کالین هوور، نویسنده‌ی آمریکایی بیش از بیست رمان نوشته که فضایی عاشقانه و معمایی دارند. بیشتر آثار او جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. کتاب «یاد او» را عباس زارعی ترجمه کرده است که پیشتر ترجمه‌های درخشان دیگری همچون ترجمه کتاب «مزرعه حیوانات» و «جاناتان مرغ دریایی» را نیز انجام داده است. این کتاب را نشر آموت چاپ و منتشر کرده است و برای سفارش آنلاین آن می‌توانید به ویترین نبض هنر مراجعه کنید. 

لینک خرید کتاب: یاد او

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین