نوای «لالايى ها» ایران و جهان در نیاوران
نوای «لالايى ها» ایران و جهان در نیاوران
منتشر شده در ۱۳۹۶/۱۰/۲
آنسامبل آوازى دایان به رهبرى سیاوش لطفى، منتخبی از «لالايى ها» ایران و جهان را چهارم دی ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می کند .
به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، این گروه که سال گذشته کنسرت خود را با نام «زمین، زندگی، صلح» در سالن رودکى برگزار کرده است، در این کنسرت نیز در نظر دارد مجموعه‎اى از لالایی‌ها و قطعات فولكلور ایران و كشورهاى مختلف جهان را برای مخاطبان اجرا کند.
كنسرت «لالایی‎ها» در دو بخش اجرا خواهد شد. بخش نخست به لالايى‎هاى ايران و جهان و بخش دوم نیز به قطعات فولك ايران و جهان اختصاص یافته است. بيشتر قطعات با همراهى پيانو و برخى نیز به صورت آكاپلا(بدون همراهى ساز) اجرا می‎شوند.
اعضای گروه آنسامبل آوازى دایان عبارتند از: یکتا اعتمادی، پگاه عینک‎چی(سوپرانو1)، سارا محسنی اردهالی، نسیم شجاعی(سوپرانو2)، مریم موفقی، سميرا ديلمقاني (آلتو1)، سمیرا محسنی، گلناز نویدان(آلتو2)، پدرام افشاری(پیانو)
شایان ذکر است آنسامبل آوازى دایان به رهبری سیاوش لطفی، دوشنبه 4 دی‌ماه در دو سانس ١٨ و ٢٠:٣٠ در فرهنگسراى نیاوران برگزار می‎شود. علاقمندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.
مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین