فراخوان جایزه ادبی «منظومه»
فراخوان جایزه ادبی «منظومه»
منتشر شده در ۱۳۹۷/۷/۳
دبیر کانون ادبی منظومه هدف از اجرای این برنامه را ارج‌نهادن بر شعر جوان و یافتن استعدادهای جوانان در زمینه‌های مختلف ادبی‌ دانست.

بهزاد نجفی اضافه کرد: پس از برگزاری دوره اول، جایزه ادبی منظومه در دومین ماه خود در مهرماه شعر کلاسیک و در آبان‌ماه شعر سپید را برگزار می‌کند و پس از اتمام هر دوره‌ برگزیدگان، برای فینال دعوت خواهند شد.
دبیر این کانون شرایط شرکت در مسابقه را اینگونه بیان می‌کند: موضوع این مسابقه آزاد است و از هر شرکت کننده تنها یک اثر پذیرفته می شود.

وی ادامه داد: آثار در سایر قالب های شعر کلاسیک پذیرفته نخواهد شد و دریافت آثار، تنها از طریق پست الکترونیکی kanoonmanzoomeh@gmail.com میسر خواهد بود.

وی افزود:«این مسابقه در کنار جلسات هفتگی کانون ادبی منظومه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با کانون و نقد آثارشان توسط استادان حوزه شعر، در این جلسات شرکت کنند».

دبیر کانون منظومه درباره شیوه‌ی برگزاری دوره‌ها نیز گفت:«از آثار برگزیده پنج الی ده ‌اثر انتخاب و در فینال هر دوره مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. اثری که از امتیاز بیشتری برخوردار باشد به عنوان شعر برتر انتخاب می‌شود.»

لازم به ذکر است که هیئت داوران متشکل از صاحب نظران مطرح شعر کشور خواهند بود. داوران نهایی بخش غزل عبارتند از : مجید معارف وند، احسان افشاری و امید صباغ نو
خاطرنشان می‌شود که به برنده ی هر ماه، علاوه بر مجوز راه یابی به دور نهایی مسابقه، "نشان منظومه" و جایزه ی ویژه اهدا خواهد شد.


مهلت ارسال اثر به دومین دوره این جایزه تا 16 مهرماه بوده و اختتامیه این دوره نیز روز 26 مهرماه در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود. ورود برای علاقمندان آزاد و رایگان است.
مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین