فراخوان جایزه ادبی ملی «محمدعلی جمالزاده»
فراخوان جایزه ادبی ملی «محمدعلی جمالزاده»
منتشر شده در ۱۳۹۷/۷/۲۴
نخستین دوره جایزه ادبی جمالزاده با دبیری علی خدایی و از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در زمستان سال جاری برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این جایزه ادبی در دو بخش داستان کوتاه و زندگی نگاره‌های اصفهان برگزار خواهد شد.

در بخش داستان کوتاه دو بخش اصفهان و آزاد در نظر گرفته شده است. در بخش اصفهان داستان‌ها می‌بایست با عناصر مرتبط با اصفهان پیوند داشته باشد و از ویژگی های تاریخی، جغرافیایی اماکن، نماد های شهری، زیارتی، سبک زندگی مردم اصفهان و ... استفاده داستانی کرده باشد. در بخش آزاد نیز آثار می‌بایست محصول کار خلاق نویسندگان به شمار بیاید. همچنین زندگی نگاره های اصفهان نیز آثاری که شامل روایت‌های واقعی از تجربه‌ زندگی در اصفهان یا سفر به اصفهان که در قالب ادبی ناداستان نوشته شده باشند، داوری خواهد شد.

بر اساس فراخوان این رویداد ادبی برای شرکت در آن آثار ارسالی نباید در هیچ کتاب، مجله، رسانه مکتوب، فضای مجازی منتشر و یا در مسابقه ای برگزیده شده باشد و حداکثر تا ۵۰۰۰ کلمه حجم داشته باشند. همچنین هر نویسنده میتواند در هر بخش حداکثر با یک اثر شرکت کند.

آثار برای شرکت در این جشنواره میبایست تا تاریخ ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۷ در قالب فایل Word و قلم Nazanin ۱۴ در فرم ثبت نام بارگذاری شود.

این رویداد ادبی همچنین برای برنده اول هر بخش ۸۰ میلیون ریال، برای برنده دوم هر بخش ۵۰ میلیون ریال، برای برنده سوم هر بخش ۳۰ میلیون ریال اهدا می‌کند و جایزه ویژه هیئت داوران را ۳۰ میلیون ریال تعیین کرده است.

عموم علاقه‌مندان و اهالی نوشتن می‌توانند برای دریافت فرم ثبت نام جایزه جمالزاده و اطلاعات بیشتر به سایت این جایزه به نشانی www.jamalzadehaward.ir مراجعه کنند.
مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین