عصر شعر و ترانه
عصر شعر و ترانه
منتشر شده در ۱۳۹۷/۴/۹
نبض هنر: سلسله نشست های "عصر شعر و ترانه" با هدف حمایت شاعران جوان و علاقه مندان به شعر و ترانه با حضور کارشناسان ادبی ، شاعران، ترانه سرایان و اهالی موسیقی پنج شنبه های اول هر ماه به سرپرستی "عبدالجبارکاکایی" در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود .
عصر شعر و ترانه ی 7 تیر ماه روز پنج شنبه از 15 با حضور عبدالجبار کاکایی، منتقدان و کارشناسان، همراه با آواز خوانی و موسیقی ایرانی و با حضور تعداد چشم گیری از شاعران و علاقمندان ادبیات در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
در این جلسه، کارشناس شعر کلاسیک سجاد عزیزی آرام، کارشناس ترانه، صابر قدیمی و کارشناس شعر آزاد، کیانوش خان‌محمدی بودند که در قسمت کارگاهی جلسه، اشعار شاعران جوان حاضر را نقد و بررسی می کردند. از بین شاعرانی که در بخش کارگاهی شرکت کرده بودند و اشعارشان توسط کارشناسان حاضر در جلسه، نقد و بررسی شده بود، دو شاعر به عنوان شاعر برگزیده ی ماه انتخاب شدند که از طرف نبض هنر، پایگاه هنر ایران - حامی مالی این عصر شعر - هدایای نقدی به این دو شاعر اهدا شد.
در این جلسه شاعران شناخته تر و همچنین شاعران مهمان از شهرهای دیگر کشورمان نیز حضور داشتند که اشعار خود را تقدیم حاضران کردند. از آن جمله می توان به شاعرانی چون علیرضا راهب، علیرضا آذر، عمران میری، همایون حسینیان، کاوه جوادیه، عباس صادقی زرینی، الناز آفاق، مریم آرام و ساجده جبارپور اشاره کرد.

گفتنی ست که موسیقی و آوازخوانی ایرانی از دیگر بخش های عصر شعر و ترانه است که در جلسه تیر ماه، گروه موسیقی تلفیقی بدرام اجرای موسیقی و آقای مصطفی جلالی پور، اجرای آواز ایرانی را بر عهده داشتند.
مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین