عشق نامرئی در نبض هنر
عشق نامرئی در نبض هنر
منتشر شده در ۱۳۹۹/۴/۴

شهرت نویسنده فرانسوی «اریک امانوئل اشمیت» بیشتر مرهون نمایشنامه‌های اوست. کمتر کسی وجود دارد که نمایشنامه مشهور «خرده جنایت‌های زنا شوهری» را نخوانده و یا درباره آن نشنیده باشد. دیگر نمایشنامه‌های او همچون «نوای اسرارآمیز»، «عشق لرزه»، «مهمانسرای دو دنیا» و ... نیز دیگر آثاری از او هستند که خواننده با هریک از آن‌ها لحظات نابی را تجربه می‌کند.  
یکی از ویژگی‌های نویسندگی اریک امانوئل اشمیت در آثار او، تبحر در غافلگیر کردن مخاطب است. شما به هیچ‌یک از شخصیت‌ها و مکالمات آن‌ها نمی‌توانید برای حدس پایان داستان استناد کنید؛ چراکه شاید در فاصله چند خط دیگر از داستان، به‌شدت غافلگیر شوید!  
آثار امانوئل اشمیت تاکنون در بیش از 50 کشور دنیا ترجمه‌شده و نمایش‌هایی از آن‌ها نیز بر روی صحنه رفته است.  
«عشق نامرئی» مجموعه‌ای از 4 داستان کوتاه از اوست که این بار در قالبی غیر از نمایشنامه به رشته تحریر درآمده است. داستان‌های این مجموعه بانام‌های «سگ»، «زندگی سه‌نفره»، قلبی زیر خاکستر» و «روح بچه» هریک به‌نوبه‌ی خود موضوعی را مورد محوریت قرار می‌دهند؛ اما آنچه دراین‌بین حائز اهمیت است، کشف لایه‌های زیرین اتفاقات در این داستان‌ها توسط مخاطب است.  
تجربه‌ی این داستان‌های زیبا را به دوستداران عنصر هیجان غافلگیری که عضو جدانشدنی آثار اشمیت است، پیشنهاد می‌کنیم.  
برای دریافت این اثر که توسط «نشر نگاه» به چاپ رسیده می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه نمایید. 

معرفی این اثر زیبا را با آوردن جمله‌ای زیبا از داستان زیبای «سگ» به پایان می‌رسانیم: 
نمی‌شود این چیزها را در ملاء عام اعتراف کرد: هر کس ادعا کند یک سگ شعور را به او آموخته، مجنون قلمداد می‌شود. ولی این اتفاقی بود که برای من افتاد... 
 

لینک خرید کتاب: عشق نامرئی

  • به انتخاب پرستو جعفری - خبرنگار نبض هنر
مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین