«عشق در زمان وبا» اثر گابریل گارسیا مارکز
«عشق در زمان وبا» اثر گابریل گارسیا مارکز
منتشر شده در ۱۴۰۰/۳/۸

گابریل گارسیا مارکز از محبوب‌ترین نویسنده‌های جهان است که او را بیشتر با رمان «صد سال تنهایی» می‌شناسند. اما آثار دیگر او نیز به همان اندازه قابل تامل است. «عشق در زمان وبا» یکی از شاهکارهای اوست که از عاشقانه‌های معروف جهان است. این کتاب را بهمن فرزانه از زبان ایتالیایی به فارسی برگردانده و نشر ققنوس آن را چاپ و منتشر کرده است. 

«عشق در زمان وبا» ماجرای پسری از خانواده‌ای متوسط به نام فلورنتینو است که فرزند نامشروع صاحب یک شرکت کشتیرانی است. او در کودکی پدرش را از دست داده است و با مادرش که مغازه‌ای خرازی دارد زندگی می‌کند. در جوانی در تلگرافخانه مشغول کار می‌شود و وقتی برای رساندن یک تلگراف به خانه‌ای وارد می‌شود، با دیدن دختر خانواده (فرمینا) عاشق او می‌شود. علی رغم مخالفت های پدر فرمینا و دوری این دو از هم برای مدت چند سال باقی می ماند. اما فرمینا در ادامه داستان با مردی به نام اوبرینو که پزشکی محقق و به دنبال ریشه کن کردن وبا می بوده ازدواج می کند. فلورنتینو پس از ازدواج معشوقه اش به خود قول می دهد تا عشق او را در درون خود تا ابد زنده نگه داشته و به آن وفادار بماند ... .

این کتاب به خاطر نویسنده شناخته‌شده و ترجمه بهمن فرزانه که از بهترین مترجم‌های کشور است، به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتابهای کشور تبدیل شده است. برای خرید کتاب از لینک زیر استفاده کنید:‌

عشق در زمان وبا

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین