شب هوشنگ مرادی کرمانی در کلگری
شب هوشنگ مرادی کرمانی در کلگری
منتشر شده در ۱۳۹۷/۹/۶
كتابخانه فارسي كلگري و انجمن دانشجويان ارشد ايراني (IGSA) برگزار مي كند:
سومين سري از شب های بخارا در کلگری
شب هوشنگ مرادی کرمانی
۲۸ نوامبر۲۰۱۸ - ٧ آذر ١٣٩٧
از ساعت ۶:۳۰ تا ۸ عصر
دانشگاه كلگري- Escalus room

هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده ی معاصر ایرانی است. شهرت و محبوبیت او به خاطر کتاب‌هایی است که برای کودکان و نوجوانان نوشته است. تاکنون بیش از 20 مجموعه ی داستان و چندین نمایش نامه و فیلم نامه منتشر کرده و براساس قصه های او چندین فیلم سینمایی و سریال های تلویزیونی، از جمله سریال پرطرفدار «قصه های مجید»، ساخته شده است. بسیاری از آثار او تاکنون به 30 زبان ترجمه شده و چندین جایزه ی ملی و جهانی دریافت کرده است. قصه هایش ساده، روان و اغلب حکایت تجربیات شخصی اوست.

«شب های بخارا» مراسمی است به کوشش علی دهباشی (سردبیر مجله ی فرهنگی هنری بخارا) در بزرگداشت بزرگان عرصه ی فرهنگ، ادب و هنر ایران زمین. کتابخانه ی پارسی کلگری در نظر دارد با پخش گزیده هایی از این برنامه ها، گامی در راستای شناساندن هرچه بیش تر این بزرگان به جامعه ی ایرانیان دور از وطن بر دارد.
شب هاي بخارا در كلگري پيش از اين با همكاري شب هاي بخارا برگزار شده است. سومین گردهمایی از «شب های بخارا در کلگری» به بزرگداشت «هوشنگ مرادی کرمانی» اختصاص داده شده است. شب هوشنگ مرادی کرمانی، 296مین شب از شب های بخارا است که در سال 1396 با حضور ژاله آموزگار، نوش آفرین انصاری، حسن میرعابدینی، صالح رامسری، آرمان لام کوانگ و علی دهباشی در کانون زبان فارسی برگزار شده است.

اين شب در كلگري همچنين دو پيام اختصاصي از هوشنگ مرادي كرماني و علي دهباشي خواهد داشت.

منتظر همه ی دوستان و علاقه مندان به شعر، ادب و هنر ایرانی هستیم. شرکت در جلسه برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است
مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین