رونمایی چهار مجموعه جدیدشعر در دهه کرامت
رونمایی چهار مجموعه جدیدشعر در دهه کرامت
منتشر شده در ۱۳۹۸/۴/۲۴

به بهانه رونمایی چهار مجموعه جدیدشعر در دهه کرامت؛  
سرخوش پارسا، شاعران ایران را به میاندوآب کشانید 

چهار مجموعه شعر جدید سرخوش پارسا با یادی از دکتر بهروز ثروتیان نظامی پژوه سرشناس میاندوآبی و حضور شاعران نام آشنای کشور، در شهرستان میاندوآب رونمایی شد. 

با مشارکت کانون ادبی نیاوران و میزبانی بنیاد حکیم نظامی میاندوآب و با همراهی و مدیریت خانم دکتر حکیمه صحابی رییس انجمن خیریه میاندواب و ‌مدیر انجمن ادبی حکیم نظامی ,آیین رونمایی از چهار مجموعه شعر سرخوش پارسا با اجرای اکبر کتابدار برگزار شد. 
در این آیین که با حضور چشمگیر مردم خونگرم و شاعران و نخبگان باصفای میاندوآب و علاقه مندان به شعر خطه آذربایجان در فضایی سرشار از شور و نشاط و به یمن دهه مبارک کرامت  در سالن اجتماعات فرمانداری میاندوآب بر پا شد، شاعران صاحب نام کشور به همراه شاعران نام آشنای خطه آذربایجان به‌ویژه شهرستان میاندوآب به شعر خوانی پرداختند. 
محمد علی بهمنی, محمد سلمانی،  سید عباس سجادی،  هرمز علیپور، امید صباغ نو، حمید رضا شکارسری، امیر ارجینی، لیلا کردبچه، مریم آرام، صابرقدیمی، علیرضا قربان خان و شادان شهرویی همراه با شاعران مطرح آذربایجانی از جمله ؛ کریمی مراغه ای،  جواد دربندی،  ودود دوستی، منصور شکری، منصور عباسی، جمشید داس زرین و ...جدیدترین اشعار خود را روایت و قرائت کردند که با استقبال بسیار جمعیت حاضر روبرو شد. 
از دیگر بخش های جذاب این آیین اجرای موسیقی عاشیقلار آذربایجانی توسط استاد قلی سلیمی و عاشیق قلی زاده بود که به طور جداگانه در فواصل برنامه به اجرای موسیقی پرداختند که مورد عنایت و توجه میهمانان و مسوولان جلسه قرار گرفت. 

بخش پایانی برنامه، رونمایی از چهار اثر جدید استاد سرخوش پارسا شاعر صاحب سبک میاندوآبی با عناوین غزال ها، غزال غزل ها،  سس سیز آتیش و  حنجره ی پنجره ها بود. 

گفتنی است سرخوش پارسا از شاعران خوشنام و مطرح خطه آذربایجان است که پیش از این چند مجموعه شعر از ایشان از جمله خانه ی مشق  هنوز پروازی هست و ...تقدیم علاقه مندان کرده و با استقبال کم نظیر دوستداران شعر مواجه شده است.

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین