روزهای موسیقی معاصر تهران
روزهای موسیقی معاصر تهران
منتشر شده در ۱۳۹۸/۸/۲۲

پروژه‌ی «روزهای موسیقی معاصر تهران» بخش سوم از پروژه‌ی «مسافران تهران-برلین» است که پاییز سال ۹۷ و بهار سال ۹۸ با اجرای چهار کنسرت در برلین به معرفی موسیقی معاصر ایران پرداخت و خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان نیز مواجه شد. این پروژه‌ از چهارشنبه ۲۲ آبان ماه تا پایان روز یکشنبه ۲۶ آبان با همکاری گروه موسیقی «یارآوا»، دانشگاه تهران، آنسامبل «یونایتد برلین» و انجمن موسیقی تهران، با همراهی یک آنسامبل ۱۵ نفره در سطح عالی برگزار می‌شود.
در این روزها برنامه‌های متعددی شامل کارگاه‌های نوازندگی و آهنگسازی میزبان دوستداران موسیقی هستند. روز پنجشنبه ۲۳ آبان ماه دو کنسرت متوالی در تالار رودکی برگزار خواهد شد که در این کنسرت آثاری از فوزیه مجد، علیرضا مشایخی، شاهرخ خواجه‌نوری، احسان خطیبی، سارا اباذری، علی گرجی، مهدی جلالی، الناز سیدی، مهدی حسینی و آناهیتا عباسی پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.
روز شنبه ۲۵ آبان ماه نیز با همکاری ارکستر مدرن «یارآوا» و آنسامبل «یونایتد برلین» آثاری از علیرضا مشایخی، محسن میر مهدی، بابک آل حیدر، مهدی جلالی، گلاره سلیمانی و مهدی خیامی به رهبری کاترین لارسن مگوایر در تالارشهید آوینی دانشگاه تهران ارائه می‌شود.

برای تهیه‌ی بلیت کنسرت‌ها به سایت تیوال مراجعه کنید. 

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین