رمان «رنگ عدالت» اثر هارن کوبن
رمان «رنگ عدالت» اثر هارن کوبن
منتشر شده در ۱۴۰۱/۷/۱۱

«رنگ عدالت» ماجرای مرموز یک سرقت است که حل کردن معمای آن بیش از بیست سال به طول می‌انجامد. رمانی پرهیجان که به گفته‌ی برخی خوانندگان ضربان قلب مخاطب را به بازی می‌گیرد.

این داستان به ۲۰ سال پیش بازمی‌گردد؛ زمانی که در جریان سرقت از خانه‌ی پدری پاتریشیا لاکوود، سارقان او را ربوده و در یک کابین دور افتاده حبس می‌کنند. او پس از چند ماه موفق به فرار می‌شود اما نمی‌تواند سارقان و وسایل دزدیده شده را پیدا کند. تا این که کشف یک جسد در آپارتمانی در آپروست‌ساید سرنخ‌هایی به پلیس می‌دهد. اما ماجرای کشف این جسد تنها به پرونده پاتریشیا کمک نمی‌کند بلکه وسایل ارزشمندی که در کنار این جسد یافت شده بود، یکی از پرونده‌های قدیمی اف‌بی‌آی را نیز مجددا به جریان می‌اندازد؛ پرونده‌ای که ده‌ها سال پلیس اف‌بی‌آی را سردرگم کرده بود.

حالا پلیس باید متوجه شود که تابلوی گمشده فریمر و چمدان چرمی با نشان و. ه. ل. ۳ که متعلق به وینزر هورن لاکوود سوم است چطور به آپارتمان مرد مرده رسیده است و این ماجرا چه ارتباطی با ربوده شدن پاتریشیا، دخترعموی وینزر داشته است.

و از اینجا به بعد متوجه می‌شویم که چطور مردی عدالتخواه، برای تحقق عدالت قدم در مسیری ترسناک می‌گذارد...

هارلن کوبن که نویسنده رمان‌های معمایی است در این رمان نیز مخاطب را با سوالات اخلاقی در فضاهایی پر تب و تاب روبرو می‎کند. او تا کنون ۳۰ رمان در این ژانر نوشته که برخی از آن‌ها به ۴۵ زبان دنیا ترجمه شده‌اند. او نخستین نویسنده‌ای است که جایزه مهم ادگار، شیمس و آنتونی را از آن خود کرده است. رمان رنگ عدالت در ۴۲۴ صفحه و با ترجمه محدثه احمدی  به همت نشر آموت چاپ و منتشر شد. برای تهیه این کتاب می‌توانید به ویترین آنلاین نبض هنر مراجعه کنید.

لینک خرید کتاب: رنگ عدالت

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین