دومین شب موسیقی ارسباران برگزار میشود
دومین شب موسیقی ارسباران برگزار میشود
منتشر شده در ۱۳۹۸/۵/۱۶

دومین «شب موسیقی ارسباران» با اجرای ارکستر «آهنگ حنانه» و رهبری امیر آهنگ با اجرای آثار موسیقی کلاسیک، موسیقی فیلم و موسیقی ملی ایران چهارشنبه 16 مرداد ساعت 21 در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود.
 ارکستر «آهنگ حنانه» از سال 1397  با مدیریت هنری و رهبری امیر آهنگ
راه اندازی شد. این ارکستر اولین برنامه خود را در دومین شب موسیقی ارسباران به روی صحنه می برد.
 ساراباند برای ارکستر زهی، سرناد برای تکخوان تنور و ارکستر زهی، آریای لا دونا ای موبیله از اپرای ریگولتو، موسیقی فیلم های یکشنبه ها هرگز، لایم لایت، قیصراز جمله قطعاتی است که توسط ارکستر 40 نفره آهنگ حنانه به اجرا در می آید.
«امیر آهنگ» از کودکی آموزش موسیقی را نزد بهروز کاظمی فراگرفت. وی سال ۱٣۵٩ وارد هنرستان موسیقی تهران شد و نزد اساتید موسیقی مصطفی کمال  پورتراب، غلامحسین فخیمی، سیاوش ظهیرالدینی، بهروز وحیدی آذر، لی لی سرکیسیان، شریف لطفی، محسن الهامیان بهره بُرد. وی سال ۱٣۶۶ نیز در رشته نوازندگی ویولون کلاسیک از هنرستان موسیقی فارغ التحصیل شد همچنین طی سال های ۱٣۶۵ تا ۱٣۶٨ دوره های تخصصی کمپوزیسیون را نزد مرتضی حنانه گذراند و نزد اساتید موسیقی حشمت سنجری، فریدون ناصری و فرهاد فخرالدینی به فراگیری دوره های تخصصی آموزشی پرداخت.
ساخت و تنظیم قطعات موسیقی ؛ آثار آکاپللا برای گروه کُر، آثاری برای موسیقی کودک، ارکستر سازهای ملی، ارکستر مجلسی ، کُر فلوت و ارکستر سمفونیک،کسب مقام اول کنکور آهنگسازی ایران در سال 1385، رهبر برگزیده گروه کُر در سال 1385، تشکیل گروه کُر همسرایان ملی، کسب مقام اول با گروه حنانه در جشنواره موسیقی محله تهران، تشکیل بزرگترین گروه کُر ایران با ٣٧۴ نفر در سال 1٣٩۰، اجرای برنامه در اختتامیه جشنواره موسیقی شمسه، تقدیرنامه هنرمند عاشورایی در سال  1391توسط معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه اندازی ارکستر آهنگ حنانه و داوری جشنواره های مختلف موسیقی را می توان برخی از فعالیت های «امیرآهنگ» برشمرد.  
وی در حال حاضر مدرس مبانی موسیقی و علوم کمپوزیسیون (هارمونی. فرم موسیقی. کنترپوان. ارکستراسیون. تئوری موسیقی و سلفژ) با سابقه بیش از سی سال تدریس و مدیر هنری و رهبر دائمی ارکستر آهنگ حنانه است.
این کنسرت با مشارکت انجمن موسیقی استان تهران و در راستای طرح هنر برای همه اجرا می شود و ورود برای علاقه مندان به این کنسرت آزاد است.
علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی سیدخندان، بالاتر از سیدخندان، خ جلفا مراجعه کنند. تلفن گویای 20-22872818 داخلی 122 برای آگاهی بیشتر اعلام می شود.                                                                           

 

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین