بیست و ششمین شب آواز ایرانی
بیست و ششمین شب آواز ایرانی
منتشر شده در ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
بیست و ششمین شب‌ آواز ایرانی روز شنبه 28 بهمن‌ماه با حضور اساتید و هنرمندان عرصه آواز و موسیقی ایرانی ساعت 18 در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود و طی آن چهار گروه موسیقایی به شکل رقابتی با هم به اجرای موسیقی آوازی خواهند پرداخت.
به گزارش روابط عمومی مرکز موسیقی، شب آواز ایرانی طبق روال معمول شنبه آخرهر ماه ساعت 18 برگزار می‌شود و در این برنامه چهار گروه موسیقایی به شکل رقابتی با هم به اجرای موسیقی آوازی خواهند پرداخت و در ادامه یکی از خوانندگان برجسته کشور به عنوان میهمان ویژه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
در بیست و ششمین شب ‌آواز ایرانی سجاد شوشتری به همراه امین دماغ گل (نوازنده تار) اولین گروهی است که به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
دومین گروه‌ شرکت کننده در این مراسم یدالله سلطانی به همراه علی محمد‌هاشمی(نوازنده تار) است که به اجرای آوازی در این برنامه می پردازند.
گروه سوم شرکت کننده در این مراسم رضاپهلوانیان (تورج) است که به همراه علی رسولی (نوازنده تار)، امیر خیری (نوازنده تنبک) و روزبه کلانتر (نوازنده ویلن) در این مراسم به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
گروه چهارم این مراسم محمدرضا محرابی به همراه مهدی میرزایی (نوازنده تنبک)، وحید طالبی(نوازنده تار)، وحید اعجازی( نوازنده نی) و ناصر اسعدی( نوازنده ویلن) هستند که در این مراسم به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
در این نشست ماهانه كه با هدف تجلیل از پیش‌كسوتان آواز ایرانی، كشف و معرفی چهره‌های جدید شكل گرفته است؛ گروه‌ ویژه ای نیز اجرا خواهد داشت که در خبرهای بعدی به اطلاع مخاطبان خواهد رسید. علاقمندان برای اطلاع از سایر بخش‌های برنامه می‌توانند‌ به اخبار تكمیلی در وب‌سایت مركز موسیقی حوزه هنری به نشانی www.musicenter.ir مراجعه كنند.
بیست و ششمین شب آواز ایرانی به همت مركز موسیقی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر شنبه 28 بهمن‌ماه ساعت 18در تالار «سوره» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین