آیین گرامیداشت میلاد کیایی و رونمایی از آلبوم «میلاد فرهنگ»
آیین گرامیداشت میلاد کیایی و رونمایی از آلبوم «میلاد فرهنگ»
منتشر شده در ۱۳۹۸/۸/۱۴

میلاد کیایی، موسیقی‌دان، نوازنده‌ی سنتور و آهنگساز ایرانی است. از جمله فعالیت‎های کیایی می‎توان به سال‎ها تدریس و تحقیق و چاپ مقالات ارزشمند درحوزه‌ی موسیقی ایرانی و نیز ایجاد ابداعاتی در زمینه‌ی کوک سنتور اشاره کرد. «پگاه»، ابر بی‌باران، سبزه‌زار، موسیقی روی تم‌های محلی ایران، چرا، یاد، حباب، یتیم سه‌گاه، قطعاتی برای سنتور و ارکستر و ... از جمله آثارموسیقایی میلاد کیایی است. از این هنرمند همچنین دو کتاب با نام‎های«دل به دریا زدن، دم نزدن می‌خواهد» و «راز آشکارا» منتشر شده است.
وی در سال ۱۳۸۰ گواهینه‌ی درجه یک هنری را از وزارت ارشاد دریافت کرد و طی مراسمی لوح افتخار به دلیل ۴۰ سال فعالیت هنری، توسط«علی تجویدی» به وی اهداء شد.

17 آبان‌ماه مراسم گرامیداشتی به مناسبت هفتادوپنجمین زادروز ایشان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود. در این مراسم از سال‎ها تلاش میلاد کیایی در حوزه‌ی موسیقی تجلیل می‎شود. در این مراسم همچنین از آلبوم «میلادِ فرهنگ» به نوازندگی سنتور میلاد کیایی و نوازندگی تنبک آرش فرهنگ که به یاد هنرمند فقید ناصر فرهنگ‌فر تولید شده، رونمایی خواهد شد. این آلبوم از سوی موسسه «راوی آذر کیمیا» به مدیریت رضا مهدوی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

جزئیات مراسم گرامیداشت میلاد کیایی را در اینجا بخوانید.

مولفین و انتشارات
تمامی نتایج پروفایل‌ها
رویدادها
تمامی نتایج رویدادها
در ویترین
تمامی نتایج ویترین