با خواندن هر فیلمنامه، سه حالت ممکن است به خواننده دست دهد: ملال، علاقه، «وجد!». به عنوان فیلمنامهنویس، باید در اکثر صفحات خواننده را به وجد بیاورید.
ارتباطِ احساسی با خواننده تنها راهکار برای دستیابی به این هدف است.
اگر کتابهای فیلمنامهنویسی را خواندهاید و به اصول و قوانین تسلط یافتهاید، تازه در نیمهی راه قرار دارید. در این کتاب میآموزید که چطور احساسِ خواننده را برانگیزید.
کتاب «فیلمنامهنویسی: برانگیختن احساس» (تکنیکهای دراماتیک پیشرفته
برای مسحور کردن مخاطب) نوشتهی کارل ایگلسیاس، به ترجمهی متین خاکپور و فرهاد دعوتخواه که به تازگی توسط انتشارات سمت منتشر شده است، منبعی متفاوت، جذاب و کاربردی برای نگارشِ فیلمنامهای خوشداستان و حرفهایست.
این کتاب طی مراسمی در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت، از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ در سالن رونمایی نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران معرفی و مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
در این نشست، آقایان منصور براهیمی (استاد دانشگاه، پژوهشگر و نویسنده)، هومان فاضل (فیلمنامهنویس سینما و تلویزیون) و مجید شیخانصاری (استاد دانشگاه و تهیهکننده) به سخنرانی دربارهی این کتاب و ترجمهی آن خواهند پرداخت.
از همهی علاقمندان برای حضور در این نشست و خرید کتاب با تخفیف ویژه، دعوت میکنیم در این برنامه شرکت فرمایند.